Mijn dochter heeft gisteren blijkbaar vergeten haar 3G uit te zetten en over te schakelen naar Wifi. In een mum van tijd zat ze over haar 500Mb heen en krijgen we een bedrag van iets meer dan 32 euro te zien voor maar 91Mb. Dat is toch buitenproportioneel, ook al weet je wat de tariefen zijn.
Mijn dochter let altijd heel goed op haar gebruik, maar gistermiddag vlogen de Mb's er opeens doorheen. Pas 's avonds kreeg ik een mail dat de 100% waren verbruikt en was ik te laat om haar internet uit te zetten en zit ik met een rekening van 32 euro. Ik zie in andere topic dat jullie de eerste keer nog wel eens coulant omgaan met zo'n vergissing. Mijn vraag is dan ook of jullie ons tegemoet kunnen komen.
Daarnaast vraag ik mij af waaroim jullie niet net als Telfort het internet kunnen dichtzetten na verbruik bundel, sms sturen met de vraag of je je bundel voor een schappelijk bedrag wilt uitbreiden en iedereen blij. Nu zie ik best veel topic hierover en levert het jullie werk op en de klanten zijn niet blij.
P.S. ik had ook een contactformulier ingevuld, maar zie dat het beantwoorden dan 3 dagen durt en dit maar 1 dag en ik wil graag weten waar we aan toe zijn.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie