Skip to main content
2 dagen geleden nieuwe simkaart met 500mb, binnen 2 dagen 75% verbruikt en net iets later 100% verbruikt, hoe kan dit????
Ter correctie simkaart met 500mb, binnen 2 dagen 500mb verbruikt, dus 100%!!!!!!!!
2 dagen geleden nieuwe simkaart met 500mb, binnen 2 dagen 75% verbruikt en net iets later 100% verbruikt, hoe kan dit????

Ter correctie simkaart met 500mb, binnen 2 dagen 500mb verbruikt, dus 100%!!!!!!!!



Hoi mdm,



Welkom op het forum.

Jammer dat het voor zoiets vervelends is als onverwacht dataverbruik. Het is wel echt heel erg vervelend, dat je zo kort plezier hebt gehad van de bundel. Ik zie ook veel verbruik op twee momenten op 5-11. Aan de telefoon hebben ze je waarschijnlijk al verteld dat we helaas niet kunnen zien wat dat is geweest. Ik zie ook dat jullie de optie Internet op je Mobiel nu uit hebben kunnen zetten, zodat er geen verdere buiten bundel kosten gemaakt kunnen worden. Ik zie dat jullie de internetbundel ook hebben opgezegd. Mocht je in de toekomst toch weer internet willen gebruiken, dan is het altijd aan te raden om een data counter app te installeren, die je kan vertellen waaraan data is verbruikt. Welke app of welk achtergrondproces het heeft veroorzaakt en wanneer. Wij mogen dat helaas niet registreren. Er zijn ook verschillende instellingen die je in je toestel kunt aanpassen om te voorkomen dat je toestel zomaar internet via het netwerk gaat gebruiken.



Groetjes,

Charlene

Reageer