Skip to main content
hoi een vraag wil van mb af .en alleen sms houden en bellen

kan dat
Als ik het goed begrijp wil je niet van internet gebruik maken op je mobiel. Dat kan makkelijk door deze optie UIT te zetten op Mijn Simyo. Dan loop je ook niet het risico dat je mobiel onverhoeds toch het internet op gaat. En je betaalt daar dus ook niet voor want internet staat uit. Je betaalt dan alleen voor bellen en sms'sen (dat wil zeggen de bundelkosten plus eventuele buiten-bundel kosten).
Hoi lut, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Internet. Zo blijft het forum overzichtelijk ;)



Scotsman heeft je vraag al voor een gedeelte beantwoord 😃 Als je wilt dat je simkaart geen verbinding maakt met het internet kan je inderdaad deze optie uitzetten. Via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht zet je de optie Internet op je mobiel uit.



In het systeem zie ik ook dat je een internetbundel hebt. Je kunt via Mijn Simyo deze internetbundel uitzetten. Eén keer per maand kun je je bundels wijzigen. Je internetbundel verhogen, verlagen of uitzetten is een wijziging. Ik zie dat je op 27 oktober al je internetbundel hebt verhoogd. Per 1 november heb je de Internetbundel 1000. Je kunt per 1 november weer een wijziging doorgeven via Mijn Simyo. Als je vanaf 1 november je internetbundel uitzet, dan gaat deze in op 1 december.



Hebben we je vraag hiermee beantwoord?



@Scotsman; bedankt voor je goede toevoeging 😃

Reageer