Skip to main content
Ik heb een nieuwe telefoon , een Acer Liquid Z6 en nu werkt mijn simyo internet niet meer. Wat ka ik hier aan doen?
Heeft Internet eerst wel gewerkt op die telefoon?

Internet staat aan op Mijn Simyo?

Loop onderstaande even door daarna telefoon uit en weer aan.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149?c=54



Test...Wi-Fi uit op de telefoon en daarna mobiele netwerken aan,

Werkt Internet nu? Daarna, alleen mobiele netwerken aanzetten wanneer nodig !

Laat even weten of het helpt.
Hoi omanelvan5,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat internet niet werkt op je nieuwe telefoon! Ik heb de instellingen van je simkaart nagekeken, en deze staan allemaal goed.



Ik raad je daarom aan om de internetinstellingen van je toestel goed na te lopen. Friesian heeft je hiervoor al een link meegestuurd. Ook kun je de toestelhulp op onze website er even bij pakken. Jouw toestel staat hier niet tussen, maar de Acer Liquid Z530 wel. Hopelijk zijn de instellingen van deze telefoon hetzelfde als die van jouw telefoon.



Laat je het weten of je hierna wel een internetverbinding in je nieuwe telefoon kunt krijgen?



Groetjes,

Samantha



@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
bedankt voor jullie reactie. ik he het geprobeerd en ik heb weer internet. nogmaals dank.
Hoi Omanelvan5,



Wat fantastisch dat alles weer werkt 😃 Dat is echt goed om te horen. Laat je het weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen?



Groetjes,

Jihane

Reageer