Skip to main content
Ik heb nu tweemaal een mail gehad dat ik internet verbruik zonder bundel. Nu wordt deze telefoon alleen in huis gebruikt en via Wifi. Waarom krijg ik dan toch deze mail? Als ik inlog bij Simyo zie ik ook dat ik 0,12 cent ofzo verbruikt heb. Hoe kan dit?
Zet even op mijn simyo bij instellingen. .netwerkinstellingen Internet uit. Dan gebeurt dat niet neer nimmer weer.
Mobiele netwerken aan dan kan dat...
Hoi LarsenNathalie,



Dit kan eigenlijk vrij simpel. Als je telefoon een zwak signaal krijgt of weinig datasnelheid heeft en het is op 3G beter, dan kiest hij vaak automatisch daarvoor. Met de tip van Friesian voorkom je dit; zet de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit op Mijn Simyo. Dan blokkeren we internet op netwerkniveau en komt dit niet meer voor. Laat je ons weten als je dat hebt gedaan?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Friesian!
Bedankt voor de info. Ik heb op Mijn Simyo inderdaad het internet uitgezet. Ik ga ervanuit dat het dan zo in orde is.
Hoi LarsenNathalie,



Dan heb je goed gehandeld 🙂 Dit is de beste oplossing in jouw geval. Graag gedaan namens Tiury!



Ik heb gelijk het systeem er op nagekeken. De wijziging is goed binnengekomen en netjes uitgevoerd. Je kunt geen verbinding meer maken met ons netwerk wat betreft het internet. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer