Skip to main content
Hoi.



Ik krijg deze melding sinds vandaag en kan dan niet meer internetten.

Ik heb al een nieuwe APN aangemaakt zoals op de site aangegeven. Zonder resultaat.



Ik kan de data uitzetten en weer aan om een paar minuten te internetten maar dan komt de melding weer.

In een paar dagen dat ik mijn abo heb heb ik slechts 3Mb kunnen verbruiken. 😢
Hoi Simon,



Welkom op het Simyo Forum.



Is dit op een locatie of meerderen locatie's.

Wil je dit testen?

Voor het weekend en aanstaande week is de fiets een prima vervoersmiddel.



Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi Maikel.twinnie



Fiets? Ben meer een auto fan met airco enzo ;-)



Maar goed...Ik heb het alleen nog thuis getest.

Mijn andere abo van Simyo heeft geen problemen op deze locatie. Alleen dit nieuwe abo.

Ook de 2 sims uitgewisseld met hetzelfde resultaat.

APN setting, locatie en telefoon is dus niet het probleem.
Weer een dag voorbij en geen antwoord helaas. Valt wat tegen.
Je kan ook gratis met 1200 bellen. Kan zijn dat het wat drukker is waardoor het helaas wat langer duurt voor men hier reageert. 2 dagen geleden was trouwens weekend en dan is Simyo gesloten.
Hoi Simon44, welkom op ons forum!



Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. We proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren, maar helaas is dit niet gelukt.



In je gegevens kan ik niet zien dat je de raad van Raytje al hebt opgevolgd. Ik zie wel dat er inmiddels al zeer regelmatig wat data wordt verbruikt. Betekent dit dat je het euvel gevonden hebt?

En zo ja; wat was het euvel?



Maikel.twinnie en Raytje; dank jullie voor het meedenken!

Reageer