Skip to main content
Gisteren het telefoonnummer laten overzetten maar ik kan nu niet mailen en of mail ontvangen
Hallo Pippie,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat raar!

Allereerst wil ik opmerken dat dit niks met Simyo te maken heeft maar met je mail provider.

Wil je even proberen het account van je mail provider erop nieuw op te zetten?

Dit kan het probleem al verhelpen!



Is het gelukt?
Nee ti's nog niet gelukt maar we gaan vandaag vrolijk verder . Bedankt voor je snelle reactie .
Hoi Pippie,



Het klopt wel wat maikel.twinnie aangeeft, maar niet helemaal. Je hebt per provider andere e-mail instellingen (omdat je te maken hebt met andere servers). Deze hoort je e-mail provider te verstrekken, maar hebben wij toevallig ook paraat.



Omdat ik niet precies weet welke telefoon je hebt, verwijs ik je naar de Simyo toestelhulp. Hier selecteer je eerst het merk en daarna het type van je telefoon. Dan klik je op e-mail en daarna e-mail handmatig instellen. Hier word stap voor stap uitgelegd hoe je de e-mail in moet stellen zodat het werk op het KPN netwerk.



Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp maikel.twinnie 🙂!

Reageer