Sinds gisterochtend heb ik ineens geen internet meer, behalve...
Als ik tegelijkertijd telefoneer.
Ik zie dan er is een netwerkwijziging gedetecteerd en dan is er meteen internet.
Zodra ik de telefoonverbinding verbreek is er geen internet meer.
Nieuwe simkaart geen oplossing.
De simkaart van mijn man (andere provider) werkt wel.
Mijn simkaart in zijn toestel doet het niet.
Iemand enig idee?
Wifi werkt wel.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Suurtje,
Van harte welkom hier bij ons op het Simyo Forum! :)
Persoonlijk had ik nog nooit van dit probleem gehoord, goed dat je ons even benaderd hierover. In je gegevens zie ik dat je ook al met mijn collega Hoa over gesproken hebt en dat je een reguliere vervangende simkaart gekregen hebt. Jammer dat je nog steeds last houdt van het probleem dat je geen internet hebt. Dat schiet niet erg op natuurlijk. Wel slim dat je alvast hebt geprobeerd of jouw simkaart wel in de telefoon van je man werkte en zijn simkaart in de jouwe. Het probleem ligt dus aan de simkaart of onze kant van het verhaal. Wat ik wil voorstellen is dat we je een ander type simkaart gaan toesturen, deze werkt in bepaalde types telefoon beter. Kun je aangeven welke telefoon je precies gebruikt? Dan zorg ik dat je een passende simkaart ontvangt van ons zo spoedig mogelijk.
Laat je me je type telefoon weten? :)
Groetjes,
Thomas
edit: Van mijn collega begrijp ik dat je en Huawei P10 hebt en dus een nano simkaart nodig hebt. Ik zorg ervoor dat deze naar je toe gestuurd wordt vandaag nog.
Van harte welkom hier bij ons op het Simyo Forum! :)
Persoonlijk had ik nog nooit van dit probleem gehoord, goed dat je ons even benaderd hierover. In je gegevens zie ik dat je ook al met mijn collega Hoa over gesproken hebt en dat je een reguliere vervangende simkaart gekregen hebt. Jammer dat je nog steeds last houdt van het probleem dat je geen internet hebt. Dat schiet niet erg op natuurlijk. Wel slim dat je alvast hebt geprobeerd of jouw simkaart wel in de telefoon van je man werkte en zijn simkaart in de jouwe. Het probleem ligt dus aan de simkaart of onze kant van het verhaal. Wat ik wil voorstellen is dat we je een ander type simkaart gaan toesturen, deze werkt in bepaalde types telefoon beter. Kun je aangeven welke telefoon je precies gebruikt? Dan zorg ik dat je een passende simkaart ontvangt van ons zo spoedig mogelijk.
Laat je me je type telefoon weten? :)
Groetjes,
Thomas
edit: Van mijn collega begrijp ik dat je en Huawei P10 hebt en dus een nano simkaart nodig hebt. Ik zorg ervoor dat deze naar je toe gestuurd wordt vandaag nog.
Ik heb al een andere simkaart.
Die doet het dus ook niet.
Het ligt echt aan de instellingen van de simkaart aan jullie kant.
Simkaart van mijn man doet het wel.
Met toestel naar de winkel geweest en die is ook in orde.
Nog steeds echter GEEN internet.
Die doet het dus ook niet.
Het ligt echt aan de instellingen van de simkaart aan jullie kant.
Simkaart van mijn man doet het wel.
Met toestel naar de winkel geweest en die is ook in orde.
Nog steeds echter GEEN internet.
Simyo heeft ook enkele speciale simkaarten. Die zijn bijvoorbeeld iets dikker om beter contact te maken met de contactpunten in het toestel. Thomas denk dat dat mogelijk kan helpen met dit probleem.
Dat weet ik
Echter doen alle andere simkaarten van andere providers (4 geprobeerd tot nu toe) telfort, tele2, t-mobile, simpel, het wel in mijn telefoon.
Dat zijn geen speciale kaarten. Zo spontaan als dit probleem maandag om 8 uur ''s ochtends ontstaan is, zo spontaan doet alles het nu weer vanaf vanochtend 8 uur. Lijkt mij dat het toch ergens aan de kant van Symio moet liggen.
Instellingen van de simkaart.
Echter doen alle andere simkaarten van andere providers (4 geprobeerd tot nu toe) telfort, tele2, t-mobile, simpel, het wel in mijn telefoon.
Dat zijn geen speciale kaarten. Zo spontaan als dit probleem maandag om 8 uur ''s ochtends ontstaan is, zo spontaan doet alles het nu weer vanaf vanochtend 8 uur. Lijkt mij dat het toch ergens aan de kant van Symio moet liggen.
Instellingen van de simkaart.
Dat geeft Thomas toch ook aan als mogelijkheid
[ ..... ]
.Het probleem ligt dus aan de simkaart of onze kant van het verhaal.
[ ..... ]
.Het probleem ligt dus aan de simkaart of onze kant van het verhaal.
Nee, de instellingen van de simkaart
Niet de simkaart zelf.
Rare is dat vanochtend alles ineens weer werkte.
Tot nu toe dan.
Niet de simkaart zelf.
Rare is dat vanochtend alles ineens weer werkte.
Tot nu toe dan.
Dus nu heb je weer een simkaart die met frisse tegenzin werkt? (Of niet werkt)
Ik had al een simkaart die goed werkte, zoals nu blijkt. Alles doet het weer.
Mijn buurman (kpn klant) had exact hetzelfde verhaal.
Hij vertelde dat er een storing was in een zendmast in onze buurt.
Mijn buurman (kpn klant) had exact hetzelfde verhaal.
Hij vertelde dat er een storing was in een zendmast in onze buurt.
Hi Suurtje,
Wat fijn om te lezen dat je weer aan de slag kunt met mobiel internet! 🙂
Ook handig dat je van de buurman te horen kreeg dat het aan de zendmast moet hebben gelegen. Dat stukje ligt helaas buiten onze macht maar is door KPN inmiddels opgelost, top!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Dank voor de bijdragen Friesian!
Groetjes,
Thomas
Wat fijn om te lezen dat je weer aan de slag kunt met mobiel internet! 🙂
Ook handig dat je van de buurman te horen kreeg dat het aan de zendmast moet hebben gelegen. Dat stukje ligt helaas buiten onze macht maar is door KPN inmiddels opgelost, top!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Dank voor de bijdragen Friesian!
Groetjes,
Thomas
Hallo, Thomas.
Dat het niet functioneren van de zendmast buiten jullie macht ligt begrijp ik.
Ik begrijp echter niet dat de klantenservice dat niet heeft nagekeken en mij het ene na het andere simkaartje heeft toegestuurd.
Daar moest het aan liggen hoe vaak ik dat ook tegensprak.
Misschien dit intern meenemen.
Dat het niet functioneren van de zendmast buiten jullie macht ligt begrijp ik.
Ik begrijp echter niet dat de klantenservice dat niet heeft nagekeken en mij het ene na het andere simkaartje heeft toegestuurd.
Daar moest het aan liggen hoe vaak ik dat ook tegensprak.
Misschien dit intern meenemen.
Hi Suurtje,
Je gaf eerder aan dat een Telfort simkaart het wel deed in jouw toestel. Telfort maakt ook gebruik van het KPN netwerk. Of het echt alleen aan de mast ligt, weten we dus niet. Het Telfort kaartje had het dan namlijk ook niet goed moeten doen. Ik ben het met je eens dat er even naar onze netwerkspecialisten gebeld had moeten worden. Ik zal dit dan ook zeker doorgeven. Bedankt voor je terugkoppeling! Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden :)
Groetjes,
Niels
Je gaf eerder aan dat een Telfort simkaart het wel deed in jouw toestel. Telfort maakt ook gebruik van het KPN netwerk. Of het echt alleen aan de mast ligt, weten we dus niet. Het Telfort kaartje had het dan namlijk ook niet goed moeten doen. Ik ben het met je eens dat er even naar onze netwerkspecialisten gebeld had moeten worden. Ik zal dit dan ook zeker doorgeven. Bedankt voor je terugkoppeling! Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden :)
Groetjes,
Niels
Mijn vriendin van wie het Telfort kaartje was woont in een ander postcode gebied
Dus andere zendmast.
Het kan ook haast niet anders als alles het plotseling zomaar weer doet.
Dus andere zendmast.
Het kan ook haast niet anders als alles het plotseling zomaar weer doet.
Hi Suurtje,
Precies! Een ander postcodegebied is meestal een andere zendmast (tenzij de gebieden érg bij elkaar in de buurt liggen). Dat verklaart alles dan. Ik heb het meegenomen dat er eerder naar de netwerkspecialisten gebeld had moeten worden, dank voor die feedback nogmaals.
Groetjes,
Jihane
Precies! Een ander postcodegebied is meestal een andere zendmast (tenzij de gebieden érg bij elkaar in de buurt liggen). Dat verklaart alles dan. Ik heb het meegenomen dat er eerder naar de netwerkspecialisten gebeld had moeten worden, dank voor die feedback nogmaals.
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.