Skip to main content
Met mijn Lumia625 lukt het niet om via mobiel internet e-mail te ontvangen / te verzenden.

Ik krijg foutcode 800704CF. Hoe dit te verhelpen?



Kees Kalf
Even wat voor controle vragen.



Lukt het wel als je met wifi verbonden bent?



Wie is de mailprovider?



Werkt al het andere wel met mobiel internet van Simyo?
Met wifi geen probleem. Mijn mailprovider is Google, dus een gmail adres.

Nee surfen lukt ook niet.



Dank voor je reactie.
Loop even alles na..



Staat internet op je mobiel in Nederland aan op je Mijn Simyo (Instellingen - netwerkinstellingen)



Ook moeten je APN instellingen juist zijn.. loop die ook even na (zie link)

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/nokia/lumia-625/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Hoi Wilma Roem,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt e-mailen! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie staan dat je internetoptie gewoon aan staat. Kun je wel gebruik maken van mobiel internet over het algemeen? Lukt het dus wel om bijvoorbeeld te surfen naar de Simyo website? Als dat ook niet lukt, dan is het waarschijnlijk gewoon een probleem met het mobiel internetten, en geen specifiek e-mail probleem.



Als alleen het e-mailen niet lukt, wil ik je vragen om (zoals Raytje al suggereerde) met behulp van de Toestelhulp tool je e-mail instellingen te controleren. Dit kun je doen door jouw telefoon te zoeken op die pagina, en vervolgens op 'E-mail' te klikken. Dan doorloopt het programma samen met jou de e-mailinstellingen!



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane

Reageer