Skip to main content
Ik kan mijn mobile date niet gebruiken als ik niet bij een wifi punt ben. Als apn heb ik portalmmm.nl de username en passwordd zijn niet ingevuld. Ik betaal nu voor mobile data die ik niet kan gebruiken en ik zou dit natuurlijk graag wel gebruiken.



Wat moet ik doen om mijn mobile date te kunnen gebruiken?
Mobiele data en wifi zijn 2 heel aparte vormen van internet. Je moet je 3G / 4G aanzetten op je telefoon, maar ook internet in Nederland moet aan staan op je Mijn Simyo.
Beste Raytje, dank je wel voor de reactie.

4G is aan maar internet via bundel werkte niet. Net een ander topic gevonden hierover en deze gegevens geprobeerd (mobile data ingevuld: apn: intenet, username kpn en password gprs) na nu wel intenet gebruiken maar niet G4 maar krijg G3 (KPN3G).
Hoi EJBonn, welkom op het forum van Simyo!



Goed dat je al hebt gekeken naar je internetinstellingen. Via toestelhulp kun deze bekijken en controleren of ze nu echt allemaal goed staan 🙂 Zoals Raytje al zei, hoort ook je internetoptie 'Internet op je mobiel' op Mijn Simyo > Instellingen aan te staan. Deze staat gelukkig al aan.

Ik heb de optie een reset gegeven. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? Je simkaart meldt zich zo aan op het netwerk met de nieuwe instellingen.



Wanneer het nog niet werkt met de stappen, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon?



@Raytje, goed bezig 😳
Hallo Naomi, dank je wel voor je bericht. Ik heb nu wel intenet maar ik krijg 3G ipv 4G enig idee waarom dit is?



Groetjes,

EJBonn
Hoi EJBonn,



Ik had niet meteen door dat je 4G verbinding wou krijgen sorry. Voor 4G heb je een speciale optie op Mijn Simyo. Als je deze aanzet, dan maak je voor € 5 per maand gebruik van het 4G netwerk. Op Mijn Simyo kun je over tabblad Overzicht > 'pas je bundels aan' > Extra's de optie activeren. Het gaat meteen in :)



Geef je door of het is gelukt?

Reageer