Skip to main content
Ik heb een gratis bundel van 1000 Mb gekregen maar deze werkt niet....4G staat aan/mobiele data. Telefoon is al gereset (aan/uit). Telefooninstellingen zijn correct en volgens mijn Simyo heb ik de bundel wel. Help!
Kijk eens in Mijn Simyo bij netwerkinstellingen. Staat Internet binnen Nederland aan?
Ja dat staat aan
Hoi Loulou_eu,



Wat vervelend dat je internet niet werkt! Ik heb jouw internetoptie meteen een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan gewoon het web op! Ik zie overigens dat je geen 4G hebt. Je maakt nog gebruik van het 3G netwerk. Let je erop dat je je toestel dan dus op 3G dient te zetten?



Anders wil ik je vragen om je internetinstellingen te controleren. Dit kun je doen met behulp van de Toestelhulp Tool. Op deze pagina klik je op jouw toestel en vervolgens op 'Internet'. Met behulp van de visuele instructies kun je gemakkelijk al je instellingen nagaan.



Mocht ook dat niet werken, dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Werkt het dan wel? Of verandert dit niets?



Ik ben benieuwd!



@ Zan: Dankjewel voor je reactie!!



Groetjes,

Jihane
Hij doet het nu! Bedankt allebei 🙂
Dat is fijn om te lezen Loulou_oe! Heel veel internetplezier 🆒



Groetjes,

Sean
Alleen een beetje jammer dat we al bijna op de helft van de maand zijn
Hoi Loulou_oe.



Dat is inderdaad jammer, maar dat betekent natuurlijk wel dat je voor de resterende dagen extra veel internet hebt :D



Groetjes,

Sean

Reageer