Skip to main content
Ik gebruik Ziggo om emails te ontvangen en versturen. Inkomende post = pop.ziggo.nl, uitgaande post = smtp.kpnplanet.nl.

Email versturen op de 3G gaat prima. Maar zodra ik een email probeer te versturen op de WIFI krijg ik de volgende melding.

Iemand enig idee?
Hoi Franky076,



Ik heb je post verplaatst naar het Simyo internet subforum, daar past hij net iets beter tussen.



Goeie vraag! Ik heb even de afbeelding verwijderd uit je post, vanwege de persoonlijke gegevens (emailadres).

De strekking van de melding bij het versturen van email via WIFI was; "Email versturen mislukt. De server accepteert de ontvanger '...@casema.nl' niet, omdat de server relaying niet toestaat."



In ieder geval goed te zien dat het versturen van email via ons netwerk werkt!



Voor dit probleem met de server van Ziggo, zou ik Ziggo even raadplegen.

Heb je al geprobeerd om voor de uitgaande server ook die van Ziggo te gebruiken? Gebruik voor het makkelijk instellen van je email de website Qelp.



Kun je me even laten weten of het is gelukt?
Ik heb nu idd maar de uitgaande post via smtp van Ziggo ingevoerd en die werkt dus wel. Zowel op WiFi als 3G
Hi Franky076,



Dank je voor je terugkoppeling. Super dat het nu werkt:)

Simyo heeft geen eigen smtp server en in dit soort gevallen werkt de smtp server van de mailprovider meestal wel.

Reageer