als ik een email wil verzenden via wifi van mijn zoon of dochter of via het mobiele netwerk, krijg ik de melding email versturen mislukt, Er is een kopie in uitgaand geplaatst. De server accepteert de ontvanger.........niet, omdat de server relaying niet toestaat. Als ik wifi thuis gebruik is er niets aan de hand. Wie weet hier een oplossing voor?
Bladzijde 2 / 2
Ik weet niet wat je daar mee bedoelt maar alles email accounts dus.
Ik begrijp waarom het antwoord is aangemerkt, maar eigenlijk moeten forumbezoekers veel verder doorscrollen naar het JUISTE antwoord, het echt helpende. Misschien kan hier even een verwijzing naar gemaakt worden veel eerder in het topic.
Hoi Samantha, Verzenden lukt niet bij wifi van een ander en ook niet via het mobiele netwerk. Alleen bij uitgaande e-mails . Gr. Rob
Ik word er een beetje moe van dat in deze moderne tijd niet gewoon een email zonder problemen kunt verzenden
Accounts verwijderd zoals ik adviseerde? Na het verwijderen van alle accounts herstart je de telefoon. Daar ga je naar toestelhulp (zie link) van Simyo en volg je de stappen. Na het in volgen van alle stappen toestel herstarten. Nu moet het goed zijn.
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-5s-ios-10/topic/e-mail/handmatig-instellen/choice/hotmail
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-5s-ios-10/topic/e-mail/handmatig-instellen/choice/hotmail
Hallo Ray, dank je wel voor je reacties. Ik ga het doen. Gr. Rob
Hallo Ray, ik heb gedaan wat jij aangaf. Volgens mij lukt het nu. Ik heb thuis mijn wifi afgezet en het mobiele netwerk aan. Het bericht wordt nu verzonden op mijn Iphone. Dank je voor het geduld dat je hebt opgebracht om mij wegwijs te maken.
Groetjes
Rob
Groetjes
Rob
Hoi Rob Bakker,
Wat fijn dat het uiteindelijk is gelukt en dat je nu wel je mails kunt verzenden 🙂 Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp :D
@Friesian, Ik heb een ander antwoord gemarkeerd 😉
Wat fijn dat het uiteindelijk is gelukt en dat je nu wel je mails kunt verzenden 🙂 Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp :D
@Friesian, Ik heb een ander antwoord gemarkeerd 😉
Iedereen nogmaals bedankt
Graag gedaan Rob,
Factuur is onderweg 😃 Haha grapje 😛
Factuur is onderweg 😃 Haha grapje 😛
😃!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.