Skip to main content
Maandag mijn sim only tegoed aangevuld met 20,-



Gisteren voor 7 x 60001Kb verbruikt ? op de gekste tijden.



60,-  verbruikt dus gisterenavond voor 40,- in de min op mijnsimyo.  vandaag op mijn simyo gekeken en sta weer op nul.



Probleem is dat ik nu niet kan bellen of op internet kan, als ik nu weer mijn beltegoed opwaardeer ben ik weer de sjaak..



Iemand al een oplossing hiervoor?



Heb gewoon Wifi thuis en updates en alle automatische updates staan uit op mijn iphone.





Mvg



Wim
Hoi wimpie75, welkom op het Simyo forum :)



Wat een vervelende situatie zeg, dat je geen controle lijkt te hebben over je iPhone. Ik zie inderdaad dat er aardig wat datapakketten worden verbruikt door je telefoon. Gelukkig hebben we je tegoed telkens aangevuld, want dit gaat gepaard met behoorlijke kosten!



Ik adviseer je om de optie "internet op je mobiel/MMS" uit te zetten op Mijn Simyo. Hierdoor kun je niet meer per ongeluk gebruik van je mobiele internet maken via het KPN netwerk. Wil je toch de mogelijkheid hebben om buiten de deur te internetten, denk er dan aan om een internetbundel aan te schaffen 🙂.



Omdat we merken dat een boel klanten niet precies weten hoe ze hun data het beste in de gaten kunnen houden, hebben we hier een blog over geschreven. Lees 'm hier.



Ik zou pas je tegoed weer opwaarderen als je de tips van hierboven hebt opgevolgd, zodat je straks niet weer voor verrassingen komt te staan 🙂



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer