.

Beantwoord

Ik heb veel verbruik aan internet zonder internetbundel. Wat nu?

  • 3 October 2016
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Door een update van de telefoon is het mobiel netwerk weer aangezet. Met als gevolg dat ik nu voor 80 euro over mijn bundel heen ben. (zo'n 600 MB)
Anders heb ik geen internet bundel en gebruik ik dus ook helemaal geen internet.
Is het niet een beetje apart dat ik geen enkel smsje heb ontvangen en het nu pas zie wanneer ik de rekening krijg?
Ook het feit dat ik nu 80 euro betaal waar ik normaal bijna 2 jaar een abbonement voor heb is natuurlijk van de zotte vooral omdat het maar 600mb werkelijk gebruik is.
icon

Beste antwoord door Ilias 4 October 2016, 11:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi EmilevEsch,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat er sprake is geweest van veel verbruik buiten de bundel. Ik snap dat dit enorm vervelend is, vooral om dat je geen internetbundel hebt gehad.

Het is belangrijk om te vermelden dat de klant via Mijn Simyo de optie voor het internetten uit kan schakelen en daarmee zelf verantwoordelijk is voor eventueel verbruik zonder internetbundel. Desalniettemin vinden wij het vervelend dat je dit hebt moeten ervaren. Daarom wil ik een datacoulance voorstellen. Het bedrag van € 82,61 die je hebt moeten betalen aan internetverbruik in de maand augustus wil ik graag vergoeden. Je krijgt dan binnen drie weken € 72,61 teruggestort.

Dit is een eenmalige coulance. Dit neemt echter niet weg dat de verantwoordelijkheid bij jou heeft gezeten. Ik raad je derhalve aan om voortaan goed in de gaten te houden of de internetoptie via Mijn Simyo aanstaat of niet en of de mobiele gegevens op je toestel aanstaan of niet.

Ga jij hier akkoord mee?

Groetjes,
Ilias
Hallo,

Bedankt voor de geboden oplossing.
Ik ga hier zeker mee akkoord.
Ik heb nu ook op de site internet uitgezet zodat ik deze fout niet nogmaals kan maken.

Mvg,

Emile van Esch
Reputatie 3
Badge +5
Hoi EmilevEsch,

Heel graag gedaan! Ben blij dat ik je hierbij tegemoet heb kunnen komen.

De datacoulance is ingediend en wordt verwerkt. Je ontvangt binnen drie weken je geld terug op je bankrekening die bij ons bekend is.

Goed dat je de optie 'Internet op je mobiel' hebt uitgeschakeld!

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Ilias

Reageer