Beste Simyo,
Afgelopen nacht is mijn wifi uitgevallen terwijl ik Videoland keek op mijn telefoon. Daardoor heb ik onbedoeld 2,28GB mobiele data gebruikt. De SMS-waarschuwing over het hoge dataverbruik had ik toen niet gezien.
Ik zit nu met een hele hoge rekening en mijn account is geblokkeerd. Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is maar ik hoop dat jullie mij toch tegemoet willen komen wat de rekening betreft.
Met vriendelijke groeten,
Anwer
Bladzijde 1 / 1
Hi Anwer,
Welkom op het Simyo Forum!
Dat is natuurlijk heel erg schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geblokkeerd bent voor hoogverbruik, wat inhoudt dat het verbruik minstens € 100,- op één dag was of € 250,- in een week. Zoiets kan gebeuren - het scheelt al heel veel dat je door hebt waar het verbruik dan precies vandaan kwam. Ik raad je aan om voortaan je mobiele data uit te zetten op je mobiel als je video's aan het bekijken bent. Dan weet je zeker dat als je wifi uitvalt, de video niet door zal spelen.
Ik zal even voor je kijken wat ik kan doen, je hoort nog van me!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Dat is natuurlijk heel erg schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geblokkeerd bent voor hoogverbruik, wat inhoudt dat het verbruik minstens € 100,- op één dag was of € 250,- in een week. Zoiets kan gebeuren - het scheelt al heel veel dat je door hebt waar het verbruik dan precies vandaan kwam. Ik raad je aan om voortaan je mobiele data uit te zetten op je mobiel als je video's aan het bekijken bent. Dan weet je zeker dat als je wifi uitvalt, de video niet door zal spelen.
Ik zal even voor je kijken wat ik kan doen, je hoort nog van me!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.