Ik gebruik al een behoorlijke tijd een sim-only pakketje van Simyo. Sinds (ik schat) een dag of 3 heb ik een brakke verbinding.
Mondjesmaat komt er data binnen via mobiel internet. Wifi gaat perfect. Surfen wil absoluut niet meer, Whatsapp werkt minimaal, app's zoals buienradar etc krijgen de kans niet om te "laden" via mobiel internet.
Dit zijn de instellingen zoas ik ze van jullie forum heb afgeplukt en nu heb ingesteld, andere toegangspunten zijn verwijderd:
Verbindingsnaam: KPN internet
APN: portalmmm.nl
Proxy:
Poort:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Server:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy: 10.10.100.20
MMS Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: default,mms,supl
(bij Drager staat niet-gespecificeerd)
Achtergrond informatie:
Toestel: Samsung Galaxy S2 Plus ( GT-I9105P )
Android versie: 4.1.2
Is er een storing bekend ? Zoniet, zou dan een netwerk reset door jullie een oplossing kunnen bieden ?
Thanks voor de hulp alvast !
Grts,
Bryan
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie