Hoi @Kleppertje Â
WiFi staat buiten Simyo, het is draadloos internet met een beperkt bereik, bijvoorbeeld als thuisnetwerk.
https://www.killmybill.be/nl/wifi/
Simyo sim only (of prepaid) levert mobiel internet in bundels met bellen, sms en internet bundels in GB bijvoorbeeld.
https://www.simyo.nl/sim-only/internet
Dus in het kort.. buiten heb je mobiel internet nodig via de simkaart van je provider (Simyo).
Dusss. Even deze INFORMATIE ter harte nemen.
Â
/hallo ik heb Sim only betaald €14 zit altijd binnen mijn bundelÂ
hier had ik nooit last van , kon gewoon buiten een herfstplaatje. Â versturenÂ
hoogstens maar 2 dit probleem wat ik nu hebt , komt gewoon dat ik erÂ
mee accoord ben gegaan via. Â Een. Â Bericht. Over.WiFi. Zou besparend zijnÂ
had ik het maar nooit gedaan,, wist ik maar wie. , dat was , okéÂ
ik kon buiten altijd versturen , onbegrijpelijk. , Vr groet Kleppertje.Â
@Kleppertje Ik zou je heel erg graag willen proberen te helpen, maar van je laatste reactie kan ik echt geen chocolade maken. Ik begrijp er helemaal niets van.
Zou je je bericht willen nazien en hiervan een beter leesbare versie willen plaatsen?
Hoi @KleppertjeÂ
Kun je wat meer vertellen over dat bericht? Was het het een sms met een link? Was het misschien een advertentie van een app waar je op geklikt hebt.?
Hoi @Kleppertje,
Dankjewel voor je bericht en welkom op het Forum!
Ik heb ook moeite met het begrijpen van je bericht. Als het inderdaad met WiFi te maken, dan staat dit niet in verbinding met Simyo. Wij zijn verantwoordelijk voor het bellen en internetten via je mobiele netwerk. Als je bedoelt dat je geen internet hebt buiten de WiFi om en je wél gebruik maakt van een databundel bij Simyo, dan ligt dat waarschijnlijk wel bij ons. Als dit het geval is kijk ik graag even met je mee en mag je een berichtje sturen via deze chat.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Veerle
Hoi @Kleppertje,
Dankjewel voor je bericht en welkom op het Forum!
Ik heb ook moeite met het begrijpen van je bericht. Als het inderdaad met WiFi te maken, dan staat dit niet in verbinding met Simyo. Wij zijn verantwoordelijk voor het bellen en internetten via je mobiele netwerk. Als je bedoelt dat je geen internet hebt buiten de WiFi om en je wél gebruik maakt van een databundel bij Simyo, dan ligt dat waarschijnlijk wel bij ons. Als dit het geval is kijk ik graag even met je mee en mag je een berichtje sturen via deze chat.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Veerle
Ik denk dat @Veerle achter de https dit : is vergeten in deze chat.
https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=44482 🙂
​Veerle bedoeld waarschijnlijk, wil je mij een privébericht sturen?
Â
Â
Â
Hallo ,even berichten aan u allen , daar ik nu allerlei vragen binnen krijgtÂ
dat ik buiten niet kon versturen , inmiddels ben inkuilen opnieuw buitenÂ
gaan proberen , en hij doet het prima foto,s berichtjes kon alles versturenÂ
dus opgelost dit probleem , Frisian en alle anderen bedankt voor jullie inzetÂ
ik ben weer happy , Vr groet KleppertjeÂ
Alles is opgelost , hij doet het weer goed. Â Vr groet. KleppertjeÂ
Hoi @Kleppertje,
Â
Fijn om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.
Â
Bedankt @RicoK en @Friesian voor het snel reageren .
Â
Groetjes,
Â
Nihad