Skip to main content
geachte,



ik heb sinds 2 weken een sim only van simyo en ik word schijtziek van dat er elke keer wel wat is..



eerst deed mn 4G het niet,

kreeg een medewerker aan de lijn vertellen dat simyo 4G niet ondersteunt op een IPHONE 5.



heeel vaag maar ok, geaccepteerd.

andere instellingen moeten invoeren,gedaan.

hele dag geen internet.



weer moeten bellen, daarna iets gedaan en is het goed gekomen.



werd mij geadviseerd in te loggen op simyo en enkele aanpassingen te doen.

ook gedaan.



kreeg een bevestigiing dat het vana de 1e van de maand het in zou gaan.



ok top.



gisterennacht aan het werk,

kreeg ik een mail dat dus de1e 4g uit geschakeld is en mn minuten verhoogd enzv.(had mn minuten wat verhoogd)

ok,netjes. en een kleine 5 min later moet ik het internet op.



doet ie het niet.



heb de toestel meerdere malen uit en aan geflikkert,15 uit gehad. half uur uitgehad.

instellingen na gekeken,niets heeft mogen helpen.



bel je klantenservice op,zijn ze weekend gesloten..



ik word hier echt zo moe van.



wil mn contract ontbinden,ik zie mn zelf echt niet nog een hele jaar aan jullie vastzitten..

(ja fuking dom van me, jaar abbo nemen)
Hoi faith,



Wat vervelend dat je wilt opstappen na deze voorvallen eraan denkt om weer over te stappen. Helaas heeft Apple de iPhone 5 niet uitgebracht met de 4G chip die je in Nederland nodig hebt bij 9/10 providers. We hadden dit graag mogelijk gemaakt voor je, maar dat kan helaas niet. Dit staat overigens ook vermeld in het bestelproces.



We zijn op zaterdag en zondag via Twitter te bereiken, maar ik zie dat je vanmorgen contact gehad met onze telefonische klantenservice en ik heb het bericht gekregen dat je weer op internet kunt 🙂



Wil je nog steeds opzeggen? Vandaag is het namelijk de laatste dag dat dit mogelijk is, zonder dat er extra kosten of een afkoopsom in rekening wordt gebracht. In dat geval adviseer ik je even contact op te nemen via 1200, zodat ze dit nog vandaag kunnen oppakken. 🙂

Reageer