(Graag zou ik 3 vragen beantwoord willen zien;)
Afgelopen nacht, toen Ik sliep, ben ik door voor mij nog onbekende reden door mijn data bundel geschoten. Ik heb juist een data bundel van 1500 mb gekozen, zodat ik zeker ben van mijn kosten, want dat is voor ons budget erg belangrijk. Zoals jullie kunnen zien gebruik ik daar elke maand zeker niet alles van. Vanmorgen werd ik wakker door drie berichten achter elkaar van 50%, van 100% verbruik, en direct daarna dat ik geblokkeerd wordt wegens hoogverbruik. (ik heb nu gelezen waarom dat zo kan gaan)
Nu is mijn buiten bundel gebruik opgelopen tot 209,29 =
Ik zag dat ik binnen 1 uur , 23 momenten van elk - 2 min en 77 sec (buiten mijn bundel) telkens een bedrag van 8.79 verbruikt zou hebben.
VRAAG 1: Klopt dit ?
Ondertussen heb ik mijn data ingesteld voor alleen wifi en heb ik, via jullie site de Onavo app geinstalleerd. (Maar dat is voor de toekomst). Bij mijn vorige provider (waar ik over het algemeen meer moest betalen en dus overgegaan ben) wist ik dat je bij Max 50,= de data verbroken werd. (wat mij bij mijn toen 500mb bundel 1x gebeurd is in 2 jaar)
VRAAG 2: Kunnen jullie daar voor iedereen ook mindering in aanbrengen?
Graag zou ik ook door jullie tegemoet gekomen willen worden, want 200,- euro
betalen betekend voor het gezin een hele grote strop.
VRAAG 3 : Willen jullie dit ook voor mij doen?
Graag hoor ik of hier iets mogelijk in is. Ik heb zelf (zoals beschreven) ook al stappen ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Rene
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie