.

Beantwoord

Ik heb geen waarschuwing gehad toen mijn internetbundel op was. Hoe kan dit?

  • 28 August 2018
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Beste Simyo,
Normaal gezien krijg ik altijd waarschuwingen over mijn dataverbruik. Afgelopen maand heb ik geen waarschuwing ontvangen en meteen een factuur voor €121,69!
Waarom heb ik geen bericht ontvangen (bijvoorbeeld 80% data verbruik, data binnen bundels op?)?
Ik vind het echt niet kunnen! Ik koop altijd mb’s bij als ik maar weet dat mijn bundels op zijn!
-Claudette
icon

Beste antwoord door Niels 28 August 2018, 15:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Claudette91,

Welkom op het Simyo Forum :)

Begrijpelijk dat je schrikt van zo'n hoog bedrag buiten de bundel. Wat vreemd dat je de waarschuwingsms'jes over dataverbruik niet zou hebben ontvangen! Ik zie dat we op 13 juli het bericht voor 80% verbruik hebben verzonden, op 17 juli vervolgens het bericht voor 100%. Zou je nogmaals na kunnen gaan of je deze sms'jes echt niet binnen hebt gekregen? Misschien heb je ze over het hoofd gezien? Ik zie dat je niet vaak verbruik buiten de bundel hebt en inderdaad wel eens extra internetbundels koopt. In ieder geval slim dat je je bundel vanaf volgende maand hoger hebt gezet.

Om situaties als deze in de toekomst te voorkomen, wil ik je graag het volgende blog sturen. Heb je wat aan deze tips?

Groetjes,
Niels

Reageer