Ik heb wel internet via WiFi. Maar niet via mijn data bundel. Mijn instellingen staan goed, die zijn gecontroleerd. Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd zonder resultaat.
Mijn telefoon is een A5:2016
Wie weet een oplossing
Gr Joella
Bladzijde 1 / 1
Dag @Joella.s_
Even wat controle vraagjes;
Internet op je mobiel staat aan?
Zijn je APN instellingen juist? Je kunt ze nalopen aan de hand van toestelhulp.
Kun je een terugkoppeling geven?
Even wat controle vraagjes;
Internet op je mobiel staat aan?
Zijn je APN instellingen juist? Je kunt ze nalopen aan de hand van toestelhulp.
Kun je een terugkoppeling geven?
Hoi Ray. Ik heb de toestel hulp nog een keer gedaan en gekeken of mijn mobiele dTa aanstond. Dat was allebei goed, maar nog geen internet
Hoi @Joella.s_
Gaat dit om sim only of prepaid? Bij prepaid moet het saldo hoger zijn dan 0, anders geen data.
Gaat dit om sim only of prepaid? Bij prepaid moet het saldo hoger zijn dan 0, anders geen data.
Hoi,
Het gaat om prepaid. Ik heb nog saldo erop staan.
Het gaat om prepaid. Ik heb nog saldo erop staan.
Hoi Joella - @Joella.s_
Een moderator, medewerker van Simyo meldt zich vandaag bij je, hij/zij zal je verder helpen.
Komt ongetwijfeld goed.
Fijne dag nog en een superleuk lang weekend.
Friesian
Een moderator, medewerker van Simyo meldt zich vandaag bij je, hij/zij zal je verder helpen.
Komt ongetwijfeld goed.
Fijne dag nog en een superleuk lang weekend.
Friesian
Hi Joella,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat je niet kunt internetten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee worden de instellingen vernieuwd op 't netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen?
Mocht dat niet werken, raad ik je aan om je telefooninstellingen na te kijken. Je kunt dat het beste doen met behulp van deze pagina.
Ik zie dat je voldoende beltegoed hebt 🙂 Je hebt geen internetbundel, dus je internetverbruik zal straks van je beltegoed af gaan. Je kunt er ook voor kiezen om wel een internetbundel aan te schaffen zodra je 3G gewoon werkt.
Laat je me weten of je nu wel kunt internetten na de reset en het veranderen van de instellingen?
@ Ray en Friesian, dank voor de hulp heren!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat je niet kunt internetten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee worden de instellingen vernieuwd op 't netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen?
Mocht dat niet werken, raad ik je aan om je telefooninstellingen na te kijken. Je kunt dat het beste doen met behulp van deze pagina.
Ik zie dat je voldoende beltegoed hebt 🙂 Je hebt geen internetbundel, dus je internetverbruik zal straks van je beltegoed af gaan. Je kunt er ook voor kiezen om wel een internetbundel aan te schaffen zodra je 3G gewoon werkt.
Laat je me weten of je nu wel kunt internetten na de reset en het veranderen van de instellingen?
@ Ray en Friesian, dank voor de hulp heren!
Groetjes,
Jihane
Hallo,
Ik heb mijn telefoon een kwartier uitgezet en mijn internet doet het weer. Heel erg bedankt!
Ik heb mijn telefoon een kwartier uitgezet en mijn internet doet het weer. Heel erg bedankt!
Hoi Joella,
Yes! Goed om te horen dat je weer kunt internetten. Jij bedankt voor het laten weten!
Fijn weekend! :D
Groetjes,
Sarah
Yes! Goed om te horen dat je weer kunt internetten. Jij bedankt voor het laten weten!
Fijn weekend! :D
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.