Skip to main content
'ben van samsung overgegaan naar sony xperia maar kan geen verbinding maken met internet, alleen wifi. instellingen op telefoon lijken allemaal goed te staan, kan iemand mij hierbij helpen?'.
Welke Sony Xperia? Er zijn namelijk meerdere modellen. :)



Onderstaande link geeft je toestel hulp om te zien of je APN instellingen juist zijn.

Je kunt op die pagina eerst jouw toestel aanklikken :)



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/sony
Hoi Cindy76,



Welkom op het Simyo forum! :D



Wat ontzettend jammer dat je geen verbinding kunt maken met internet op je nieuwe telefoon! Natuurlijk kunnen we je hierbij helpen. Heb je de instellingen op je telefoon al gecontroleerd met behulp van onze Toestelhulp die Raytje je in zijn post gegeven heeft?



Ik heb in ieder geval voor de volledigheid je internetoptie een reset gegeven. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Dan kan deze reset doorgevoerd worden.



Mocht dit niet werken, raad ik je aan om handmatig het KPN netwerk te selecteren. Dit kan in de instellingen van je telefoon. Mocht je dit niet kunnen vinden, wil je dan doorgeven welke Sony Xperia je hebt? Dan ga ik je hierbij helpen :)



Laat je het weten of het gelukt is?



Groetjes,

Samantha



@Raytje Hartelijk bedankt voor je hulp! 😃
Sorry voor de late reactie! Ray en samantha ontzettend bedankt! Vooral ray! Jouw link heeft mij ontzettend goed geholpen! Wat fijn en duidelijk was dit. Het is me ook helemaal gelukt! Nogmaals bedankt, ben hier heel blij mee!

Groetjes Cindy
Graag gedaan. Daarom zijn we hier, om elkaar te helpen 🙂
Hoi Cindy76,



Wat fijn dat het allemaal is gelukt! Laat je het weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt?



Groetjes,

Sean



@Raytje, ook namens mij hartelijk dank! 😉
Heel erg fijn. 😳
Mooi dat je er ook zo blij mee bent, Cindy.



Ik wens je alvast een heel fijn weekend :$



Groetjes,

Caspar

Reageer