Skip to main content
Beste,



Al twee dagen heb ik geen (of nauwelijks) internet op mijn telefoon. Is er wellicht een storing of is er iets mis met mijn account?

Ik heb wel een 3G verbinding/bereik, er komt alleen simpelweg niets doorheen. 



Bij voorbaat mijn dank voor de reactie.



Mvg,



Danny
Ter info; Na een uur mijn toestel uitgeschakeld te hebben gehad lijkt het allemaal weer te werken. 
Hi Sprenger,



Ja, beste vreemd eigenlijk... 😕

Ik zie nagenoeg exact 2 dagen geen dataverbruik in je aansluiting, van 5-11 15.05u tot 7-11 15.37u. Aangezien het weer werkt nadat je je mobiel uit- en aan hebt gezet, lijkt daar een hapering in te gezeten te hebben.

Als je dit vaker hebt, zou ik 'm na laten kijken..



Voor nu: blij dat het weer werkt! 😃
ik heb sinds gisteren geen internet via 3G. Er staat bovenin alleen KPN NL. 

Ga mijn toestel een uur uitzetten. Raar
ik heb sinds gisteren geen internet via 3G. Er staat bovenin alleen KPN NL. 

Ga mijn toestel een uur uitzetten. Raar




Hoi nynke,



Vreemd inderdaad, ik zie dat je simkaart gisteravond weer verbinding heeft gemaakt met mobiel internet, klopt het dat het weer werkt?
ik heb sinds gisteren geen internet via 3G. Er staat bovenin alleen KPN NL. 

Ga mijn toestel een uur uitzetten. Raar




Hoi nynke,



Vreemd inderdaad, ik zie dat je simkaart gisteravond weer verbinding heeft gemaakt met mobiel internet, klopt het dat het weer werkt?





Inderdaad doet het weer! Toestel uit en eigenlijk gelijk weer aan gezet....

Had van WIFI gebruik gemaakt vrijdag....en schakelde daarna niet meer over naar 3G. 

Maar goed, is opgelost!!
Inderdaad doet het weer! Toestel uit en eigenlijk gelijk weer aan gezet....

Had van WIFI gebruik gemaakt vrijdag....en schakelde daarna niet meer over naar 3G. 

Maar goed, is opgelost!!




Gelukkig werkt het weer! Da's het belangrijkste 😃

Reageer