.

Beantwoord

Ik heb geen internet, wat nu?

  • 14 July 2016
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb geen internet. WiFi werkt prima. Internet Nederland staat aan.
icon

Beste antwoord door Caspar 15 July 2016, 12:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi sbijsterveld,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je internet het niet doet. Laten we gelijk kijken of we dat kunnen oplossen. Ik heb daarom gelijk je internet gereset en daarmee opnieuw aangemeld op het netwerk. Je zult hiervoor zelf wel even je toestel helemaal uit moeten zetten en het daarna even te proberen. Krijg je daarna wel verbinding met internet?

Verder raad ik je aan om je internetinstellingen te checken. Klik hier om te zien hoe de instellingen moeten staan voor jouw toestel.

Lukt het met mijn tips?

Groetjes,
Caspar
Hoi

Ik heb sinds een paar dagen ook geen internet verbinding meer, het werkt wel via wifi en telefonie werkt ook.
Mijn toestel is een Samsung Advance en die staat ook niet in de afbeeldingen.
Wat moet ik nu doen?

Gr,
Toestel al eens uitgezet, 10 minuten gewacht en weer aangezet? Een simpele herstart wil wel eens helpen..
Klopt, ik doe mijn toestel elke dag vanaf 22.00 uur uit dat lijkt mij meer dan genoeg rust...
Wellicht kan een moderator mijn nummer resetten/rebooten om te proberen dit probleem op te lossen!
Bedankt, mijn pakketgebruikers instellingen stond uit deze weer aangezet en voila het werkt weer tot dusver dank
Reputatie 5
Badge +9
Hoi error,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je internet niet werkte. Gelukkig werkt het allemaal nu wel 😃 Voor verdere vragen weet je ons te vinden.

@Raytje bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer