Skip to main content
Sinds ik zondag terug ben gekomen uit het buitenland en ik mijn mobiel netwerk terug in Nederland weer heb aangezet doet mijn internet het niet meer. hoe kan dit? en wat kan ik er aan doen?
Hey NathalieD,



misschien gek maar probeer eens je telefoon opnieuw op te starten misschien pakt hij dan weer het goede netwerk etc.

Hopelijk is het zoo simpel.



Met vriendelijke groet,

Paul.
Dat heb ik gedaan, maar helaas geen geluk. Ook de simkaart in een andere telefoon gedaan, maar ook op die telefoon werkte internet niet.
Hoi NathalieD,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je internet niet meer werkt! 😞 Ik heb meteen een reset op jouw internetoptie uitgevoerd. Hiermee worden alle internetinstellingen vanuit onze netwerkkant ververst. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan weer het web op!



Als dat niet wilt lukken, raad ik je aan om je APN instellingen te controleren. Dit kun je doen met behulp van de Toestelhulp tool. Met de visuele instructies lukt het ongetwijfeld om deze instellingen na te checken!



Mocht het internet dan nog steeds niet werken, kun je het beste je simkaart in een ander toestel plaatsen en vice versa. Op die manier kom je erachter of dit een simkaart,- of telefoon-issue is.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane

Reageer