.

Beantwoord

Ik heb geen dagbundel, maar die is wel verlopen.

  • 22 January 2014
  • 1 reactie
  • 543 Bekeken

Vanmorgen kreeg ik van Simyo een mailtje met de tekst;
Je dagbundel voor 06******** is afgelopen. Je kunt via Mijn Simyo (mijn.simyo.nl) een nieuwe bundel activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Maar ik heb helemaal geen bundel geactiveerd.
Zijn er meerde die dit soort mailtjes krijgen zonder dat ze een product hebben afgenomen ?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2014, 13:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Vanmorgen kreeg ik van Simyo een mailtje met de tekst;
Je dagbundel voor 06******** is afgelopen. Je kunt via Mijn Simyo (mijn.simyo.nl) een nieuwe bundel activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Maar ik heb helemaal geen bundel geactiveerd.
Zijn er meerde die dit soort mailtjes krijgen zonder dat ze een product hebben afgenomen ?


Hoi Jeroen Romijn,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem. Ik zie dat je op 22-12-2013 een maandbundel hebt bestelt. Deze maandbundel is afgelopen. In de e-mail die hebt ontvangen staat echter dagbundel genoemd. Ik ga de tekst laten aanpassen van deze e-mail.
Excuses voor de verwarring 😞.

Reageer