Skip to main content
Verbinding
1) Aaneenkoppeling 2) Aaneensluiting 3) Aaneenvoeging 4) Aanhechting 5) Aansluiting 6) Adderen 7) Associatie 😎 Band 9) Brug 10) Chemisch begrip 11) Combinatie 12) Conjunctie 13) Connectie 14) Contact 15) Copulatie 16) Correlatie 17) Familieverbinding 18) Infrarood 19) Invloedrijke kennis 20) Junctie 21) Junctuur 22) ...



http://www.encyclo.nl/begrip/verbinding



Maar goed, dat wilde je vast niet weten. Dus de vraag is wat is de vraag? Want met alleen het woordje verbinding is veel mogelijk maar niet waar je op doelt. Ik gok erop dat je een internetverbinding wilt zonder wifi dus via Simyo. Dan is het ook handig om wat meer info te geven. Denk hierbij aan het merk en model telefoon want soms is het nodig een telefoon handmatig in te stellen aan de hand van toestelhulp. Staat internet op je mobiel aan op je MijnSimyo . Eenmaal op je MijnSimyo ga je naar instellingen en netwerkinstellingen.





Kortom, verstrek ons wat meer info en we helpen graag.



PS, mijn opening was een grapje..
Hi WimHoff42,



Welkom op het Simyo Forum!



Uit je titel haal ik dat er iets mis gaat met (internet)verbinding maken. Klopt dat? Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er vandaag nog internetverbruik is geregistreerd. Je internetoptie staat dus netjes aan (Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen). Ook zie ik dat je eergisteren een telefoongesprek hebt gevoerd. Wil je me uitleggen wat er precies fout gaat? Dan kan ik je daarmee helpen 🙂



Ik wacht je berichtje af.



@ Ray, haha, dankjewel voor je antwoord :)



Groetjes,

Jihane

Reageer