Skip to main content
ik heb internet via de site van simyo uitgeschakeld en toch heb ik gebruik kunnen maken van internet en kreeg hiervan een rekening, hoe kan dit
Hoi Anjabors,



Leuk om jou weer op ons forum te zien!:)



Het hoort niet te kunnen dat je met internetblokkade toch data kan verbruiken. Ik heb je aansluiting even bekeken, en inderdaad er zijn een paar KB door de blokkade geslipt. Ik heb de blokkade een reset gegeven. En de gehele internetoptie van jouw simkaart verwijderd.:) Via Mijn Simyo kun jij dit eventueel weer inschakelen.



Ik heb uiteraard een terugbetaling aangemaakt voor het bedrag dat daarmee gemoeid is:D Het zal binnen twee weken op jouw rekening terug te zien zijn.



Waar ik nog benieuwd naar ben, heb jij 27 maart in jouw telefoon de instellingen aangepast?
Als eerste bedankt voor je snelle reactie en dat je de terugbetaling regelt, het is een klein bedrag maar toch. Ik heb zover ik weet mijn telefooni stellingen niet gewijzigd.
Hoi Anjabors,



Graag gedaan. Ik heb het toch even anders geregeld. Ik heb het bedrag niet terug laten betalen, maar verrekend met de lopende factuur van april. 😃 Jij zal het dus daarop terugvinden.



Qua instellingen is het mij duidelijk. Van welke telefoon maak jij gebruik?
Samsung note
Hoi Anjabors,



Helemaal duidelijk. Al weet ik nog niet hoe het kan. :? Je weet ons in ieder geval te vinden, mocht er iets zijn;)
Ik ook niet maar ik vind dat het goed en positief is opgelost . Bedankt
Hoi Anjabors,



Fijn dat je blij bent met de oplossing van Ruud 🙂. Graag gedaan!



Groetjes, Tiury

Reageer