Skip to main content
Ik heb 4G in gesteld op mijn Simyo en telefoon ,maar nog steeds geen internet
Moet ik een dag wachten voor het geactiveerd is
Hoi Gaan87ed,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je 4G niet werkt! Of werkt je internet helemaal niet meer? Zodra je je 4G hebt geactiveerd, hoort dit meteen te werken. Het enige dat je hoeft te doen, is even je telefoon uit en aan zetten.



Ik heb in ieder geval je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je 4G internet daarna wel weer.



Als dit niet het geval is, kun je het beste de APN instellingen van je toestel controleren met behulp van onze Toestelhulp.



Ik zie trouwens dat je je 4G bundel weer hebt uitgezet. Per 1 april heb je geen 4G bundel meer. Is dit de bedoeling?



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha
Nee het is niet de bedoeling om hem uit te zetten ik was iets aan het proberen. Nadat ik de telefoon uit en eeer aan had gezet deed hij het weer,dus vanaf 1 april mag het gewoon 4G blijven
Hoi Gaan87ed,



Wat goed dat je 4G het weer gewoon doet 😃 Dat is mooi! Wel jammer dat je die bundel al uit had geschakeld, maar geen zorgen! Vanaf 1 april is de bundel inactief, maar dat betekent alleen dat je op 1 april eventjes naar Mijn Simyo kunt surfen om 'm via Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen, weer in kunt schakelen. Dan gaat 'ie ook meteen weer in.



Laat je me weten of het zo lukt?



Groetjes,

Jihane

Reageer