Skip to main content
Ik heb bij mijn abbonnement 4 g aangezet, een uur later geen internet meer! Ik heb hier al rondgekeken, telefoon uitgezet, sim kaart eruit gehaald, instellingen van internet handmatig ingevuld. Deze telefoon kan geen 4 g aan, ligt het daar aan? Over 2 dagen krijg ik een nieuwe telefoon die dat wel kan, vandaar dat ik het vast aan had gezet, wat je dus pas over een maand weer kan uitzetten, dus wat is nou het probleem?
Hallo Misslin,



Welkom op het Simyo Forum.



Het kan inderdaad zo zijn dat je toestel niet goed is voor 4G.

Welk merk en type telefoon heb je?
huawei maar dan zou ie toch gewoonweg 3 g moeten pakken?
Staat hij ingesteld op gsm/wcdma?
Op mijn simyo iets veranderd kan reden zijn. I..v.t. wacht op moderator.
hoi frieslan, ja hij staat op gsm/wcdma
Je hebt op mijn simyo, du jouwuh dus:), 4G aangezet.

Om weer 3G te krijgen raad ik je aan om niet meer te reageren.

Een moderator weet het niet, maar die is almachtig. Maar misschien mogen ze het niet verklappuh.

Dus, topic in de gaten houden...reactie moderator, wacht op het mirakel dat je staat te wachten. (Onder voorbehoud, zolang de voorraad strekt)



Binnen 24 h. op werkdagen.



😃
ik snap er helemaal niks van
Het paerdjuh is ook een klant. Dit is een klantenforum.

Vaak reageren klanten eerder dan een mod.

Een moderator is het aanspreekpunt namens simyo.

Wacht op zijn of haar reactie.

Duidelijk?



Ik hoop ut.
Hoi misslin, welkom op ons forum!



Dat je niet kon internetten lag inderdaad aan je 4G.

Als je namelijk 4G neemt, krijg je een andere internetaansluiting. Als je dan een telefoon gebruikt die geen 4G aankan, dan heb je helaas helemaal geen internet.

Inmiddels zul je je nieuwe telefoon al wel hebben, want ik zie alweer dataverbruik :)





maikel.twinnie en Friesian, dank jullie voor de hulp!

Reageer