Skip to main content
Ik heb deze week gratis 1000MB internet gekregen van Simyo maar internet op mijn mobiel doet het toch niet ondanks dat het wel op aan staat.
Je schrijft "ondanks dat het wel op aan staat"



Staat het aan op je mobiel, wat uiteraard goed is, maar staat het ook aan op je Mijn Simyo?
Ik sluit me hier bij aan. Free internet van 1000MB (bedankt trouwens), op 'Mijn Simyo' 'internet op mobiel in Nederland' aangezet. Net nog weer gechecked en het staat nog steeds op aan. Op iPhone mobiel data aangezet. Geen internet. Instellingen van Mobiele datanetwerk gecontroleerd, APN staat op portalmmm.nl, gebruikersnaam en wachtwoord allebei leeg. Toch krijg ik geen inteernet buiten de wifi. rara, wat mist er nog?
Ik sluit me hier bij aan. Free internet van 1000MB (bedankt trouwens), op 'Mijn Simyo' 'internet op mobiel in Nederland' aangezet. Net nog weer gechecked en het staat nog steeds op aan. Op iPhone mobiel data aangezet. Geen internet. Instellingen van Mobiele datanetwerk gecontroleerd, APN staat op portalmmm.nl, gebruikersnaam en wachtwoord allebei leeg. Toch krijg ik geen inteernet buiten de wifi. rara, wat mist er nog?



Schakel de iPhone even helemaal uit en dan weer aan.
Bedankt! Toevallig was ik er net zelf achter gekomen door de installatie van de nieuwe iOS. Na de reboot heb ik nu wel 3G. Toevallig ook nog een tip hoe 4G actief wordt? Want dat heb ik wel aangevinkt....
Hoi JMB94,



Welkom op het Simyo forum.



Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je gebruik kunt maken van deze gratis MB's :D



Scotsman en Raytje hebben al wat tips gegeven en ik zie dat er inmiddels ook internet is verbruikt vanaf jouw aansluiting. Betekent dit dat alles nu naar behoren werkt?



@JoJotheFirst Alsjeblieft 😳 Fijn dat jouw probleem met de hulp van Scotsman is opgelost. Ik denk dat het aanzetten van 4G niet helemaal goed is gegaan. Dit zie ik namelijk niet terug op jouw aansluiting. Zou je dit nog even willen controleren? Als dit niet lukt, zal ik het voor je aanzetten.



Groetjes,

Sean



@Raytje en Scotsman hartelijk dank voor jullie hulp!

Reageer