Skip to main content
Vanaf afgelopen maandag gaat er wel heel veel mb's van mijn bundel af terwijl er niets anders gebeurd dan anders. Normaal verbruik is ongeveer 3 mb per dag, en nu vanaf 21-09 100 mb per dag. Mijn vraag is hoe dit zou kunnen.
Hoi Gemo,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je niet kunt plaatsen waar deze MB's heen zijn gegaan. Helaas kan ik dit wegens jouw privacy ook niet inzien. Natuurlijk kan ik je wel uitleggen waar je dit kunt vinden.



In de meeste telefoons kun je tegenwoordig heel goed zien waaraan jij jouw MB's hebt verbruik. Op sommige toestellen is het wat moeilijker omdat deze niet automatisch elke maand gereset worden. Je zou hiervoor een agendapunt kunnen aanmaken elke 1e van de maand. Zo vergeet je dit niet te resetten. Via deze blog leggen we jou zo goed mogelijk uit waar je dit kunt vinden in jouw telefoon. Maakt dit het een en ander duidelijk?



Ik zie dat je de internetoptie uitgezet hebt via Mijn Simyo. Heel slim van je 🙂 Zo voorkom je extra kosten. Als je toch wilt internetten, kun je er ook voor kiezen om extra MB's te kopen. Dan kun je nog even een paar dagen vooruit. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik jouw topic verplaatst naar 'Internet'.



Groetjes,

Angela

Reageer