.

Beantwoord

Ik ben opeens over mijn internetbundel heen, hoe komt dit?

  • 21 September 2014
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een internetbundel van 1500mb en opeens deze maand was ik halverwege de maand door mijn hele bundel heen. Waar die om 9uur s'avonds nog aangaf dat ik zo'n 500 mb nog over had was dit 2 uur later opeens helemaal op. Nu vraag ik me af hoe dit kan aangezien hij in die 2uur vrijwel geen internet heeft verbruikt omdat die op vliegtuig stand stond. Toen ik mijn telefoon weer op normale stand zette kreeg ik vrijwel gelijk een sms'je dat mijn bundel leeg was. Ik zou hier graag antwoord op willen krijgen. Vooral aangezien ik nu waarschijnlijk een hoge telefoon rekening krijg terwijl ik nog nooit over 1500mb ben gegaan.
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2014, 11:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lau9 🙂, welkom op het Simyo forum!

Je geeft aan dat je 9 uur s' avonds nog 500 Mb over had. En dat je 2 uur later 0 Mb zag staan. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn. Je internetverbruik wordt een aantal keer op een dag verwerkt. Onder aan de Simyo app of op Mijn Simyo zie je staan Internetverbruik bijgewerkt t/m: datum tijdstip 🙂 De sms die je ontvangt wanneer je internetbundel 100 % is verbruikt wordt realtime gestuurd. Wanneer je toestel op de vliegtuigstand staat, dan kan je geen sms ontvangen. Je ontvangt deze sms pas als je netwerk hebt.

Ik heb even in je gegevens gekeken. Vorige week dinsdag is 's avonds om kwart voor 10 tot ongeveer 11 uur veel internet verbruikt. Ik kan vanwege privacyreden niet zien waar je data aan is besteed. Aan de hoeveelheden denk ik aan een grote update, een filmpje bekijken of muziek luisteren. Zegt de datum en tijdstip je iets? Op dit moment heb je € 9,96 buiten je internetbundel verbruikt. Je kan op Mijn Simyo onder het tabblad Verbruik > September een specificatie zien over je dataverbruik.

Laat je weten of dit helpt?

Reageer