Skip to main content
Beste simyo, 



ik heb gister ook al een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie. Ticketnummer: 830435

Sinds enkele dagen ben ik afgesloten vanwege 'administratieve redenen'. Mogelijk wegens hoogverbuik.

Kan iemand mij het bedrag vertellen dat ik moet betalen, zodat ik weer aangesloten wordt. 



Groet,

Populier1992
Hoi Populier 1992, welkom op het Simyo forum :)



De mail die je hebt gestuurd is op zaterdag gelukkig al behandeld en uitgebreid beantwoord door Marleen :o

Je was inderdaad afgesloten wegens hoogverbruik, maar gelukkig hoef je nu niet veel extra te betalen. Je kosten zijn eenmalig verrekend met een hogere bundel!



Ook heb je tips gekregen over hoe je in de toekomst dit soort dingen kunt voorkomen. Ik citeer:

Daarbij raden wij u aan uw actuele verbruik in de gaten te houden via Mijn Simyo, nadat u bent ingelogd met uw 06-nummer en uw wachtwoord. Tevens kunt u eventueel een applicatie downloaden op uw telefoon waarop u uw internetverbruik kunt bijhouden. Wij willen u erop wijzen dat de gegevens van Simyo leidend zijn in het vaststellen van het verbruik. Applicaties op uw telefoon geven in grote lijnen weer hoeveel MB u heeft verbruikt, maar het kan zijn dat deze afwijken van de werkelijkheid. Enkele bekende applicaties hiervoor zijn Traffic Monitor (voor Android), Onavo Count en My Data Manager (voor Android en Apple). Meer informatie hierover vindt u in onze blog.




Ik hoop dat je hier iets aan hebt.



Ben je verder tevreden over onze dienstverlening?

Reageer