Skip to main content
Beantwoord

Hotspot op iphone 11 pro max werkt niet

  • 16 July 2024
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

Goede dag,

Ik heb een probleem met mijn toestel dat de hotspot niet betrouwbaar is!. Driekwart van de tijd doet hij het niet en een enkele keer wel. Het resetten van de netwerk instellingen heb ik al geprobeerd maar dat helpt ook niet. Kan iemand mij hier verder helpen? Ligt het nu aan mijn toestel of aan het netwerk?

Mijn gewone 4g werkt prima maar ik heb een extra grote databundel genomen omdat ik het ook vaak als hotspot gebruik en nu kan ik daar weinig mee.

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LPC,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hotspot niet altijd werkt!

Heb je de optie “Maximaliseer compatibiliteit ingeschakeld”? Je kunt deze optie vinden bij Instellingen> Persoonlijke hotspot. Als ik deze optie heb ingeschakeld in mijn iPhone, dan lukt het vaak wel om verbinding te maken met hotspot.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

@Roeqajja Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt dat niet voor mij.

Ik las ergens dat er ergens bij jullie een reset gedaan kan worden? Zou dat het probleem verhelpen?

Daarvoor was er een discussie dat iphone 11 hotspot issues gaf, ik neem aan dat die problemen verholpen zijn, dus hopelijk zou een reset van mijn telefoonnummer het probleem kunnen verhelpen?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @LPC,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat dit niet geholpen heeft.

Als je internet op je toestel zelf het wel doet maar je hotspot niet ligt het waarschijnlijk aan je hotspot instellingen. Ik adviseer ook even het stappenplan van Apple na te lopen voor een niet werkende hotspot. 

Ik heb je internet even gereset. Schakel je toestel een kwartiertje volledig uit om de reset te voltooien. 

Ik hoor graag of het gelukt is!

Groetjes,
Ashley

Dag Ashley,

 

Ik heb de stappenplan doorgenomen. Tevens heb ik ook het toestel voor min. 15 minuten uitgezet en opnieuw opgestart. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen. Ik heb inmiddels ook de simkaart in een ander toestel gestopt. Ik kan met het ander toestel wel bellen maar ook werkt de hotspot niet…. maar de 4g wel gewoon. Ik snap hier niks meer van. 

gr,

Liping

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @LPC,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de stappen niet geholpen hebben. 

Ik adviseer dan nog even een andere sim in je eigen toestel te testen. Lukt het dan wel om de hotspot te gebruiken? Indien dit wel werkt ligt het aan de sim. 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Ashley

Nog even een update over mijn probleem met mijn hotspot. Het is eindelijk opgelost nadat ik van de simyo klantenservice een nieuwe simkaart hebt gekregen. Ik heb het nu meerdere keren getest en hij doet het nu prima. Erg blij dat Simyo mij op deze manier heeft geholpen met het probleem. Al snap ik niet hoe een simkaart die jaren goed heeft gewerkt, ineens niet meer goed werkt, maar oke.

 

Keep up the good work!

Reputatie 7
Badge +6

Nog even een update over mijn probleem met mijn hotspot. Het is eindelijk opgelost nadat ik van de simyo klantenservice een nieuwe simkaart hebt gekregen. Ik heb het nu meerdere keren getest en hij doet het nu prima. Erg blij dat Simyo mij op deze manier heeft geholpen met het probleem. Al snap ik niet hoe een simkaart die jaren goed heeft gewerkt, ineens niet meer goed werkt, maar oke.

 

Keep up the good work!

Fijn om te horen dat het nu weer werkt met een nieuwe simkaart! 

Reageer