.

Beantwoord

Hoogverbruik. Is er een betalingsregeling mogelijk?

  • 24 March 2014
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

Beste Simyo,

Ik hou altijd nou lettend (al jaren klant van jullie) de bundel in de gaten. Nu is er ineens giga veel over mijn bundel verbruikt €284.08.
Ik heb dan net de aanbetaling gedaan (geld moeten lenen)... Hoe kan dit, en zijn er opties voor een betalingsregeling ofzo?
Help aub
icon

Beste antwoord door Ernst 25 March 2014, 13:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Sowieso kun je via je Mijn Simyo zien wanneer het extra verbruik dan is geweest. En dan kun je afhankelijk van welke model/type smartphone je hebt, zien wie/wat/welke app de 'boosdoener' is geweest. 

Simyo mag in het kader van de privacywetegeving niet doorgeven waaraan het extra dataverbruik is verstookt.
Zie momenteel alleen de maand februari in overzicht staan. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd, zou toch wel wat coulance mogen verwachten
al jaren klant.
denk dat mijn mobiel verscheidene dingen heeft geopend in mijn broekzak zittende tijdens uitgaan oid
Heb je een Android (bijvoorbeeld Samsung) telefoon?
Dan zou ik je adviseren om uit de play store de 3G watchdog te installeren.
Die kun je instellen om dataverbruik gemakkelijk onder controle te houden.

En schakel mobiele netwerken uit wanneer je die niet nodig hebt plus bij wi-figebruik.

Groetjes,
Friesian 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Student J, welkom op ons forum :)

De coulance die je mag verwachten heb je gelukkig al gehad. Wij snappen ook heus wel dat je deze kosten niet expres maakt :o
Waar de 1900 MB vandaan komt die je mobiel er doorheen gejaagd heeft, is niet meer te achterhalen helaas, tenzij je een laatste versie van Android of iOS hebt. Daarmee is het na te zien welke app of onderdeel van je OS dit veroorzaakt heeft.

Voor de rest kan ik je enkel maar de tips van RicoK en Friesian meegeven (Waarvoor dank!)

Reageer