Skip to main content
Simyo please help! vandaag bericht ontvangen dat mijn nr is afgesloten omdat er binnen een uur meer >250 euro aan data is gebruikt. Ik snap er niks van. Heb dit nummer al tussen 1 en 2 jaar en stabiel gebruik (bijna nooit buiten bundel). Vandaag toestel amper gebruikt alleen op de website te checken wat mijn verbruik was voor deze maand.. Zit ook de voorwaarden van hoogverbruik te lezen en zie dat er eigenlijk na 75 euro al geblokkeerd moet worden.

Graag jullie hulp, als er iets raars gebeurd met mijn nummer svp gelijk het nummer opzeggen.....
Goedemiddag,



2 maanden geleden heb ik al eens gemaild dat mijn rekeningen enorm veel hoger waren geworden, dan de gebruikelijke facturen.



Er was destijds een rekening afgeschreven van ruim € 300,-. Ik ben toen ingelogd op mijn symio en zag dat voor februari en maart bedragen zijn afgeschreven van respectievelijk € 145,- en € 184,-. terwijl mijn rekeningen daarvoor al jaren rond de € 35,- waren. Deze hogere rekeningen kon ik niet verklaren, aangezien ik mijn abonnemet niet gewijzigd had en ook geen instellingen van de telefoon. Daarnaast heb ik wifi. Sterker nog, ik heb daarnaast nog een IPAD en telefoon zakelijk via Vodafone, die voornamelijk gebruikt worden voor internet.



Op de mails heb ik geen passende oplossing gekregen. Eigenlijk alleen maar oplopende ergenis van de ontwijkende antwoorden en algemene uiteenzettingen die jullie collega Esma gaf. Waarop ik aangeggeven heb dat ik andere stappen zou ondernemen. Lees rechtsbijstand. Dit heb ik door drukte en vakantie (nog) niet gedaan.



Ik kreeg voor de maand juni weer een normale factuur van € 35,-. Nu ontvang ik voor de maand juli weer een factuur van ruim € 160,- HOE IS DIT NU IN VREDESNAAM MOGELIJK????????



Doordat ik in mijn Simyo op dit forum terecht kwam heb ik wat verhalen van hoogverbruik gelezen, waarbij ik ook verhalen heb gelezen van anderen die ook ineens hoger rekeningen kregen, zonder dat de instellingen of het abonnement gewijzigd was. Dit vind ik wel herkenbaar en ik ben dus niet de enige.



Daarnaast las ik in 1 van de verhalen dat er coulance was toegepast en de extra data gecrediteerd werd. Dan betekend dit in mijn ogen dat u dit probleem erkend.



Graag zie ik alsnog een passende oplossing voor deze 4 hogere facturen om eruit te komen.



Mvg,



Gert Felix
Hoi Arno72,



Ik zie dat je hierover ook contact met ons hebt via Twitter.



Ik zou je willen vragen via één kanaal contact met ons te hebben, zodat we het overzicht kunnen bewaren en je daardoor het beste kunnen helpen 🙂
Goedemiddag,



2 maanden geleden heb ik al eens gemaild dat mijn rekeningen enorm veel hoger waren geworden, dan de gebruikelijke facturen.



Er was destijds een rekening afgeschreven van ruim € 300,-. Ik ben toen ingelogd op mijn symio en zag dat voor februari en maart bedragen zijn afgeschreven van respectievelijk € 145,- en € 184,-. terwijl mijn rekeningen daarvoor al jaren rond de € 35,- waren. Deze hogere rekeningen kon ik niet verklaren, aangezien ik mijn abonnemet niet gewijzigd had en ook geen instellingen van de telefoon. Daarnaast heb ik wifi. Sterker nog, ik heb daarnaast nog een IPAD en telefoon zakelijk via Vodafone, die voornamelijk gebruikt worden voor internet.



Op de mails heb ik geen passende oplossing gekregen. Eigenlijk alleen maar oplopende ergenis van de ontwijkende antwoorden en algemene uiteenzettingen die jullie collega Esma gaf. Waarop ik aangeggeven heb dat ik andere stappen zou ondernemen. Lees rechtsbijstand. Dit heb ik door drukte en vakantie (nog) niet gedaan.



Ik kreeg voor de maand juni weer een normale factuur van € 35,-. Nu ontvang ik voor de maand juli weer een factuur van ruim € 160,- HOE IS DIT NU IN VREDESNAAM MOGELIJK????????



Doordat ik in mijn Simyo op dit forum terecht kwam heb ik wat verhalen van hoogverbruik gelezen, waarbij ik ook verhalen heb gelezen van anderen die ook ineens hoger rekeningen kregen, zonder dat de instellingen of het abonnement gewijzigd was. Dit vind ik wel herkenbaar en ik ben dus niet de enige.



Daarnaast las ik in 1 van de verhalen dat er coulance was toegepast en de extra data gecrediteerd werd. Dan betekend dit in mijn ogen dat u dit probleem erkend.



Graag zie ik alsnog een passende oplossing voor deze 4 hogere facturen om eruit te komen.



Mvg,



Gert Felix




Hoi G. Felix,



Ik heb zojuist in dit topic op hetzelfde bericht gereageerd 🙂

Reageer