Er is schijnbaar een app actief geweest die de hele databundel voor deze maand + 400 MB buiten de bundel heeft verbruikt.
Deze app speelt video's af, en het is altijd zo als er iets van media afspeelt, dan bij het verwijderen van de koptelefoon stopt de media met afspelen (dit geldt voor muziek, youtube enz.). Dus dit had ik gedaan, in de veronderstelling dat de telefoon dan gewoon stopt, en ben gaan slapen. Blijkt dus niet zo te zijn bij deze app...
De telefoon is altijd met Wi-Fi verbonden. Echter heeft hij de neiging om periodiek z'n verbinding te verliezen met het netwerk, ongeacht de signaalsterkte. Dit is ook te zien in de screenshots die ik heb toegevoegd.
Ik snap volkomen dat hier eigenlijk niks aan te doen is.
Het enige dat ik verder kan zeggen is, ik blijf altijd binnen de bundel, en ik heb nooit 1 sessie achter elkaar gehad waarbij ik heel m'n bundel in 1 keer opbrand. Ik gebruik mobiel internet s'nachts nooit, of zeer zelden.
Ruim 70 euro is erg veel voor mij om te betalen voor geld wat letterlijk in rook op is gegaan.
Is er iets van coulance mogelijk of zit er niks anders op?
Gr.
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie