Skip to main content
Hoi,

Ik heb nu geen databundel omdat ik alleen internet met wifi.

Nu wil ik een databundel aanschaffen, alleen om 1 uur per dag Polemon Go te kunnen spelen. Geen idee hoeveel data dat verbruikt. Jullie?
Ik schat zo om en nabij de 10 MB. Maar bedenk wel dat er goed gekeken moet worden naar het overige gebruik anders kun je een hoger gebruik regeneren. Controleer dus goed de instellingen en afhankelijk van je telefoon kun je het 1 en ander risico verkleinen.
Bedoel je 10MB per dag of per maand.
Bedoel je 10MB per dag of per maand.
Nu wil ik een databundel aanschaffen, alleen om 1 uur per dag Polemon Go te kunnen spelen. Geen idee hoeveel data dat verbruikt. Jullie?




Per uur.
Op deze site http://www.pokemongofans.nl/dataverbruik-pokemon-go/ lees je er alles over, 10 MB per uur en 4G wordt sterk aangeraden. Dus een bundel van 500 MB lijkt me voldoende als je alleen dit spel speelt, staat je email ook aan en facebook Messenger (als voorbeeld) dan is het verbruik uiteraard hoger.
Ik raad je wel aan om eerst te kijken of je telefoon geschikt is voor Pokémon go.
Dank jullie wel.

Ik speel het nu op de telefoon van mijn vader. Mijn Iphone is verouderd Ik ga een Samsung (ws J3 ) kopen.
Hoi Melle,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je aan de slag wilt met Pokémon Go! Zoals Franswon aangaf, kun je op verschillende websites allerlei indicaties zien van hoeveel MB's je hieraan kwijt bent. Ik raad je aan om te beginnen met 500 MB's, en het verbruik in de gaten te houden in de loop van de maand. Je kunt namelijk elke maand je bundels aanpassen! Als je bijvoorbeeld merkt dat 500 MB's veel te veel is, kun je altijd nog omschakelen naar 200 MB's. Andersom kun je ook altijd besluiten om juist meer MB's te nemen.



Laat je weten waar je voor gaat?



@ Friesian en Franswon: Dank voor de reacties!



Groetjes,

Jihane

Reageer