Skip to main content
Ik lees in een oud forumbericht dat een prepaid internetbundel met geldigheidsduur van een maand pas weer te vernieuwen valt als de maand volledig is verstreken. Dus ik als Simyo nieuweling kies de bundel 100 Mb / 4 euro en na een week blijkt het datategoed al verbruikt is. Moet ik nu 3 weken wachten voordat ik weer een nieuwe bundel kan aanschaffen? Dit betekent dus dat het me 3 weken lang 15 cent per Mb gaat kosten. Dat zou met 100 Mb per week dus 45 euro gaan kosten...... 😢 Mijn vraag dus: is die maandregel wat de bundels 100 en 250 Mb betreft nog altijd van kracht? Sim Only lijkt me voor mij geen optie want ik heb Simyo alleen nodig tijdens het campeerseizoen op campings waar geen WiFi is. Graag enige verheldering.

BVD Donesteban.
Hoi donesteban,



Welkom op het forum.



Goed van je dat je oude topics doorleest, hier is veel informatie te vinden. In dit geval is het wel 'onjuiste' informatie. Dit is namelijk veranderd. Vanaf een tijdje kun je nu eerder een internetbundel aanvragen en hoef je niet te wachten tot de hele maand voorbij is 😃 Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Hallo Casper,

Kijk! Dat is het antwoord waar ik op gehoopt had. Hartelijk dank hiervoor. Ik kon me het ook haast niet voorstellen dat Simyo -per slot van rekening een hoog aangeschreven provider- bundels aanbiedt waarbij niet de looptijd maar het verbruik bepalend is voor een nieuwe aankoop.

Groetjes, Don
Hoi Donesteban,



Fijn dat het antwoord van mijn collega, het antwoord is waarop jij had gehoopt 😃 Ik zal hem namens jou bedanken!



Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!



Groetjes,

Sean
Super oplossing hoor. Ik had ook in gedachte dat je inderdaad steeds maand moest wachten om opnieuw een internet bundel aan te vragen. Ben blij met de oplossing! Groetjes van Johannes41
Hoi Johannes41,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed hé! We hebben vaak feedback gehad over onze Prepaid internetbundels. En we hebben goed naar onze klanten geluisterd 🙂 De wens was om de bundel vaker aan te kunnen zetten in de maand, en dit hebben we mogelijk gemaakt. Fijn dat ook jij blij bent met deze optie! Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.



Groetjes,

Angela

Reageer