.

Beantwoord

Hoe zet ik de GPRS uit op mijn Samsung ch@t S3350??

  • 8 July 2013
  • 4 reacties
  • 274 Bekeken

ik heb geen abonnement, dus ik wil alleen op internet met WIFI. Het probleem is dat er nu al heel lang zo'n G bovenaan mijn schermpje staat, hoe krijg ik dat weg want GPRS kost toch geld??
icon

Beste antwoord door Scotsman 8 July 2013, 15:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je alleen internet via WiFi wilt, zet dan "Internet op mijn mobiel" uit op Mijn Simyo. GPRS blijft gewoon aanstaan want je wilt toch ook kunnen bellen/smssen?
Als je alleen internet via WiFi wilt, zet dan "Internet op mijn mobiel" uit op Mijn Simyo. GPRS blijft gewoon aanstaan want je wilt toch ook kunnen bellen/smssen?


Heb ik gedaan, maar moet dat G-icoontje dan in de balk blijven staan. Ik heb de telefoon al een aantal jaar en dit icoontje staat er nog maar pas. Ik moet dus toch ook zonder die G kunnen?? Sinds die G er staat gaat mijn beltegoed ook steeds op aan mb's........hoe los ik dit op??
Reputatie 7
Badge +9
Als je Internet op mijn mobiel op Mijn Simyo hebt uitgezet, hoef je je nergens ongerust over te maken. Vanaf dat moment kun je alleen als je WiFi bereik hebt nog internetten, en niet meer via Simyo. Het maakt niet uit of er een G te zien is of niet. Je dataverbruik wordt wel met enige vertraging weergegeven op Mijn Simyo, dus het is mogelijk dat je nog een korte tijd dataverbruik ziet nadat je internet hebt uitgezet. Maar lang zal dat niet duren.
Badge +8
ik heb geen abonnement, dus ik wil alleen op internet met WIFI. Het probleem is dat er nu al heel lang zo'n G bovenaan mijn schermpje staat, hoe krijg ik dat weg want GPRS kost toch geld??
Als je Internet op mijn mobiel op Mijn Simyo hebt uitgezet, hoef je je nergens ongerust over te maken. Vanaf dat moment kun je alleen als je WiFi bereik hebt nog internetten, en niet meer via Simyo. Het maakt niet uit of er een G te zien is of niet. Je dataverbruik wordt wel met enige vertraging weergegeven op Mijn Simyo, dus het is mogelijk dat je nog een korte tijd dataverbruik ziet nadat je internet hebt uitgezet. Maar lang zal dat niet duren.

Hoi Kimmie2000,

Welkom op het forum:)
Wat scotsman zegt, klopt helemaal. Wanneer je de optie uitzet op Mijn Simyo is er geen internetverbruik meer mogelijk op je aansluiting.
Ik zie dat jij de optie hebt uitgezet op Mijn Simyo, maar dat er door een technische hapering inderdaad nog verbruik mogelijk was. Dat zou niet moeten kunnen, dus ik heb dat nu voor je hersteld. Ik heb ook alle kosten van het internetverbruik van na het moment dat jij de optie hebt uitgezet à €2,32, weer aan je beltegoed toegevoegd.

Groetjes,
Charlene

Reageer