Skip to main content
Ik zou graag een kleinere databundel willen dan 1000MB per maand. Ik gebruik rond de 300MB per maand. 500MB zou ideaal zijn. Zijn hier mogelijkheden voor?



Nu of in de toekomst?
na telefoon uit aan heb ik 4g
Ik zou graag een kleinere databundel willen dan 1000MB per maand. Ik gebruik rond de 300MB per maand. 500MB zou ideaal zijn. Zijn hier mogelijkheden voor?



Nu of in de toekomst?




Ga naar je mijn Simyo, daar kun je jouw bundels naar eigen smaak aanpassen. Wijzigingen ga dan op de 1ste van de volgende maand in.
Hi Maartenn,



Wat zonde dat je zoveel MB's overhoudt!



Je kunt je bundels altijd aanpassen inderdaad, zoals Raytje al aangaf. Je logt dan in op Mijn Simyo, en gaat naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Jij hebt momenteel de kleinste bundel (500MB) waarbij je 500MB gratis van ons krijgt. Je kunt je bundel dus niet verkleinen. De reden dat je die 500MB cadeau krijgt van ons, is omdat je al een tijdje klant bent en je verlengd hebt. Ik zal de suggestie om kleinere bundels toe te voegen voor klanten die verlengd hebben op onze 'Wall of Change' hangen!



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Jaja1402: Heb je je reactie misschien in een verkeerd topic gezet? Ik begrijp nu niet helemaal wat je vraag is.



@ Raytje: Bedankt voor je reactie!
@Raytje: Thx voor het meedenken!



@Sean: Ook bedankt voor je antwoord. Fijn dat ik zoveel goeds krijg als trouwe Simyo-klant. Hopelijk biedt de Wall of Change in de toekomst "meer" voor de kleinere data-verbruiker. Dit is namelijk inderdaad een beetje zonde.



Groeten, Maarten



PS ik reageer wat laat, want ik heb namelijk helemaal geen bericht of melding gezien dat er reacties waren op mijn topic.
Graag gedaan Maartenn!



Geen probleem dat je nu pas reageert, wij zijn (bijna) elke dag op het forum 😃 Je hoort echter wel een e-mail van ons te ontvangen zodra er op je topic is gereageerd.



Zou je jouw e-mailadres in een privébericht willen sturen? Dan kan controleer ik of dit juist staat. De optie om een privébericht te sturen, verschijnt zodra je op mijn profielafbeelding klikt.



Groetjes,

Sean
Ik was even vergeten dat de 200 MB bundel niet meer bestaat 😃 excuses 🙂
Boefje 😉 Geeft niets hoor, die vergissing heb ik ook al eens gemaakt. Het is af en toe even wennen ;)



Groetjes,

Angela

Reageer