Skip to main content
Sinds mijn overgaan van KPN naar Simyo geeft mijn KPN Smart 300 aan 'status mobiele netwerk verbinding verbroken' Hoe stel ik het juiste netwerk in?
Heeft het Simyo netwerk het nooit gedaan na je overstap? Mijn eerste vraag is dan, of je je Simyo simkaart wel geactiveerd hebt. Dat kan op Mijn Simyo.
Hallo, dank voor je reactie. Simkaart is geactiveerd en ik kan wel gewoon bellen, What's app gebruiken etc, maar mobiel internet gebruiken zonder Wifi in de buurt lukt niet.
Controleer even op mijn simyo bij instellingen, netwerkinstellingen.

Staat internet daar uit of aan?
Hallo, dank voor het meedenken. Dat is 't ook niet, internet staat aan voor gebruik in Nederland.
Hoi ReginaUtrecht, welkom op het Simyo forum :)



Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.



In jouw gegevens zie ik dat je sinds je abonnement bij ons is begonnen op 12 mei regelmatig internet is gebruikt, en dat het ineens op 18 juni stopt.

Gelukkig zie ik ook dat er sinds gistermorgen wél weer internet gebruikt wordt. Heb je uitgevonden wat het probleem was, ReginaUtrecht?

Aan je instellingen is aan 'onze kant' in elk geval niets gewijzigd.



Scotsman en Friesian, dank voor het meedenken!
Ik heb nu de netwerkverbinding handmatig ingesteld en niet gekozen voor 'automatisch netwerk kiezen'. Ik gebruik nu een mobiel netwerk portalmm.nl. Als status wordt nu nog steeds aangeven op het toestel dat de netwerkverbinding is verbroken, maar internet lijkt het dus wel weer te doen. Dank voor je reactie.
Heel fijn dat het weer lijkt te werken, ReginaUtrecht :)

Als het weer een een probleem oplevert, dan kun je hier meer informatie vinden over je internetinstellingen.

Reageer