Skip to main content
Ik heb internet geactiveerd op mijn simyo. Toen heb ik een bericht gezien dat je 4 sms-jes zou krijgen en toestel uit en aan moest zetten, maar ik heb na 1 week nog geen sms gehad. Hoe krijg ik nu internet?
Dit soort sms-jes werken in principe alleen op oudere type toestellen (geen smartphones). Ik neem echter aan dat u een smartphone heeft?



HIER kunt u alle instellingen (dus ook die van internet) voor de meest gangbare toestellen vinden.
ik heb een Nokia C7 waar ik op wil kunnen internetten met mijn Simyo Low call simkaart
Hoi Ariannelowcall,



Volgens mij hoort je Nokia C7 zich wel in te stellen zodra je eens sms'je hebt gehad. Je kunt deze sms nogmaals ontvangen door 'ja' naar 1300 te sms'en. Werkt dit niet? Lees dan hier de instructies hoe je de Nokia C7 instelt. Laat je ons weten of het is gelukt?



Bedankt voor je hulp de leon!



Groetjes, Tiury
Ik heb na 1300 sms-en inderdaad een sms gekregen. Ik dacht dat ik die instellingen die genoemd werden zelf in mijn telefoon moest zetten, maar je moest het bericht zelf opslaan en toen werden de instellingen geladen. Ik kan nu internetten, maar ik wil nog wel uitzoeken hoe ik nu wifi kan gebruiken, want thuis kan ik de wifi van thuis gebruiken. Suggesties?
Hoi Ariannelowcall,



Heel goed om te horen dat het gelukt is om je instellingen op je telefoon te laden 🙂. Ik heb even de gebruiksaanwijzing voor je telefoon erbij gepakt en ik zie dat dit stapsgewijs wordt uitgelegd op pagina 106 - 107 onder het kopje 'connectiviteit'. Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury

Reageer