Skip to main content
Graag hulp bij instellen internet op Wiko Rainbow Jam.

Ik kom er zelf niet met de handleiding uit.

Alvast bedankt daarvoor!
Probeer het eens met deze stappen..



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149?c=54
Hoi AdaO,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het niet meteen lukt om je internet aan de praat te krijgen! Ik zie staan dat jij de optie 'Internet op je mobiel' netjes aan hebt staan. Je zou dus gewoon moeten kunnen internetten. Ik heb voor de zekerheid deze optie een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan wel weer het web op!



Als dit geen verschil voor je maakt, dan wil ik je vragen om je APN instellingen te controleren. Raytje heeft hiervoor al een link gegeven. Lukt het hiermee wel? Let je er ook op dat 'Mobiele gegevens' aan staat op je telefoon?



Mocht dat ook niet werken, kun je het beste je simkaart in een ander toestel proberen en andersom. Lukt het daarmee wel, of zie je geen verschil? Op die manier komen we erachter waar het probleem zich precies bevindt!



Hou je me op de hoogte?



@ Raytje: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Ik heb een Wiko Sunny.



ik kan niet de internet op mijn mobiel.



Het bovenstaande advies werkt niet.



Kunnen jullie mee helpen?
Hoi DCGM,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt internetten op je Wiki Sunny! 😞 Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt, en ik zie staan dat jij de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' nog niet aan hebt staan. Dit is geen probleem, want je kunt 'm gemakkelijk aan zetten! Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Zodra je de optie aan hebt gevinkt, kun je je toestel uitzetten en daarna weer aan doen. Als het goed is, moet je dan gewoon kunnen internetten!



Let je er ook op dat 'Mobiele data' in je telefooninstellingen ook aan staat? 🙂 Dan moet 't helemaal goed komen.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane

Reageer