Skip to main content
Ik ben net overgestapt van prepaid naar sim-only en heb een mail gekregen dat alles is omgezet. Internet staat aan, en ik heb al vele varianten van de instellingen die genoemd worden op mijn telefoon ingesteld. Helaas is de info op de website niet consistent, dus ik heb er al uren op zitten om de diverse combinaties van instellingen (inklusief herstarten) te proberen.

Tot nog toe zonder resultaat.



Ik heb of meer uitleg nodig (niet alle instellingen die ik in mijn GSM kan zetten worden in de diverse instructies genoemd) OF er zit een addertje onder het gras.... in de bevestigingsmail staat dat de internetbundel indien aangevraagd na de 25ste pas de volgende maand in gaat. Ik heb de aanvraag de 26ste gedaan, betekent dit nu dat ik pas vanaf de eerste van de volgende maand kan internetten (en dus een paar uur van mijn leven heb verspild)?



Mocht dit kloppen, dan mag dat wel eens wat nadrukkelijker gemeld worden. Is dat het probleem niet, hoe kan ik dan wel tot een werkende verbinding komen?
Hoi JCWC, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend om te lezen dat je zo lang bezig geweest om je 3G aan de praat te krijgen, maar dat dit niet is gelukt. We hebben zojuist je simkaart instellingen bekeken en we zagen hier dat je internetoptie uit staat. Dit is vreemd, want volgens jouw Mijn Simyo pagina stond hij gewoon aan. We gaan technisch uitzoeken hoe dit komt, maar ondertussen heb ik uiteraard deze optie voor je geactiveerd.



Zou je je telefoon eens opnieuw op willen starten? Ik verwacht dat je telefoon meteen verbinding maakt met het internet.



Laat je me weten of dit zo is?



Groetjes, Tiury
Dit heeft inderdaad het probleem opgelost.



Hartelijke Bedankt
hoi JCWC,



Fijn om te horen dat je nu weer online bent. Bedankt dat je me op de hoogte hebt gebracht hiervan. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer