.

Beantwoord

Hoe mobiel internet activeren op telefoon?

  • 10 July 2013
  • 5 reacties
  • 621 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hoe kan ik mobiel internet acitveren vanaf mijn Android telefoon? Bij concurrent kan je bijvoorbeeld een gratis sms sturen. Kan dat ook bij Simyo? Het zou mooi zijn als dat via een Android app zou kunnen.
icon

Beste antwoord door Charlene 11 July 2013, 16:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
De sms is 1300 met de tekst ja. Bij de meeste smartphones werkt het niet. Bij mijn S3 werkte het wel.
Badge
Waar ergens op de site staat dat? Ik kan het nergens vinden 😕.
Reputatie 3
Badge +9
Hier: https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-simyo-internet-instellen-op-telefoon-731/
Badge
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Wat ik bedoel is ik wil een internet dagbundel of maandbundel bestellen terwijl ik onderweg ben. Kan dit op een andere manier dan via mijn.simyo.nl bestellen? Het zou immers bizar zijn dat je eerst duur voor internet moet betalen om in te loggen op mijn.simyo.nl en daarvan uit een bundel kan regelen. Lijk me ook erg omslachtig. Kan dit via sms en de app die binnenkort beschikbaar word?
Badge +8
Hoe kan ik mobiel internet acitveren vanaf mijn Android telefoon? Bij concurrent kan je bijvoorbeeld een gratis sms sturen. Kan dat ook bij Simyo? Het zou mooi zijn als dat via een Android app zou kunnen.Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Wat ik bedoel is ik wil een internet dagbundel of maandbundel bestellen terwijl ik onderweg ben. Kan dit op een andere manier dan via mijn.simyo.nl bestellen? Het zou immers bizar zijn dat je eerst duur voor internet moet betalen om in te loggen op mijn.simyo.nl en daarvan uit een bundel kan regelen. Lijk me ook erg omslachtig. Kan dit via sms en de app die binnenkort beschikbaar word?

Hoi Robo,

Helaas gaat dat alleen via Mijn Simyo op dit moment. De app voor Android is al wel beschikbaar in de Playstore, maar die functionaliteit heeft deze nog niet.
Voor het gebruik van de app, moet je natuurlijk ook verbinding hebben met internet. Dus wellicht kan je een bundel aanschaffen wanneer je van wifi gebruik kunt maken.

Groetjes,
Charlene

Reageer