.

Beantwoord

Hoe lang is mijn korting op de internetbundel nog geldig?

  • 1 September 2012
  • 4 reacties
  • 662 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb vorig jaar september klant geworden bij Simyo. Toen had je een actie dat je bij belbundel geregeld 50% korting kreeg op 1GB internet. Die actieprijs zou dan blijkbaar een jaar geldig zijn maar waar kan ik dat terug vinden? Ik wil mijn bundels aanpassen zodra die 50% korting actie verloopt omdat de belbundel en internet veel meer is dan ik verbruik. Ik kan het uiteraard nu ook al aanpassen maar ik ben zowiezo meer kwijt dan dat ik nu altijd betaalde volgens mij dus ik wil pas switchen wanneer die korting verloopt. Zou zonde zijn om het nu aan te passen en dan later zien dat de korting toch nog geldig was ofzo.
En krijg ik daar nog een melding van per mail wanneer er iets veranderd?
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 13:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Geisha,

Jouw korting op de internetbundel loopt tot 12-09. Als je nu een bundelwijziging aanvraagt (voor de 25e van deze maand) zal de nieuwe internetbundel in gaan op 01-10. Kan je even laten weten of het gelukt is als je de nieuwe bundel hebt aangevraagd?
Badge
Okee dank je.. Ik wilde mijn bundels nu aanpassen naar simyo weinig en 500MB internet maar na mijn belbundel te hebben aangepast kan ik mijn internetbundel niet meer aanpassen?!
Badge
Ik kan nog steeds niet mijn internetbundel aanpassen naar 500MB.. hoe zit dat?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Geisha,

Het is pas mogelijk om jouw internetbundel vanaf 01-10 aan te passen en deze zal dan vanaf 01-11 gewijzigd worden. Omdat je ruim op tijd hebt aangegeven dat je jouw bundel wilt wijzigen, zal ik het verschil in de kosten voor 1 maand voor jou crediteren. Deze creditering kan je op je eerstvolgende factuur terugzien.

Reageer