.

Beantwoord

Hoe krijg ik werkend internet op Infinix Hot Note?

  • 22 September 2016
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Goedenavond,
Vandaag 1GB bundel gekocht die het helaas niet doet. Zojuist "ja" naar 1300 gestuurd volgens jullie stappen, maar ik heb geen instellingen gekregen. Hopelijk is het mogelijk om het werkend te krijgen op deze telefoon, ik denk niet dat hij bekend is op de Nederlandse markt.
Alvast bedankt!

Groetjes
Marjolijn
icon

Beste antwoord door RicoK 22 September 2016, 23:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Welke telefoon heb je?

En heb je hier al gekeken? https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/

Veel instellingen zijn bij telefoons gelijk. Zoek eens naar een gelijkwaardige telefoon en ga eens proberen.

Edit: Wat natuurlijk wel heel essentieel is, is dat je in je Mijn Simyo internet op je mobiel hebt aangezet!
Ik heb een Infinix Hot Note (zie topic), in het buitenland gekocht dus geen idee wat daar aan gelijk is. Zal morgen bij de andere toestellen kijken of er wat bruikbaars bij zit. Internet op mobiel staat aan 🙂
Reputatie 7
Ik zie de titel nu....:$

Van dit toestel heb ik tot nu toe nimmer gehoord. Het is een tamelijk exotisch toestel. Maar goed dat waren de Samsungs ook...:8. Het toestel draait op het helaas wat verouderde Android 4.4.x. Maar dat werkt wel nog goed natuurlijk. Zoek naar een toestel met Android 4.x en check wat de instellingen zijn.

Waar je ook naar moet kijken, omdat het een dual simtelefoon betreft, is welk simkaartslot internet indersteunt. Het kan namelijk zo zijn dat beide sloren wel geschikt zijn om te bellen, maar dat maar een slot geschikt is voor datagebruik.

Wissel eens van simkaartslot en zet je toestel ook eens uit en weer aan.
De telefoon is dan ook in exotisch Afrika gekocht. Het wisselen van sim slot heeft gewerkt, hij doet het nu. Thanks!
Reputatie 7
Top! Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarjolijnVanIjz,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je zo'n andere telefoon gebruikt! Ik zie dat RicoK je al uitstekend heeft geholpen - fijn! 😃 Je instellingen stonden inderdaad gewoon top, dus het enige dat gebeuren moest, was het gebruiken van een andere simkaartslot.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ RicoK: Fantastisch, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer